{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

Nu har jeg købt... {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg købt en hundecykeltaske. Netop så jeg og Ludwig kan komme hurtigere frem og tilbage til byen og hjem igen. Har nemlig ingen bil.

Nå men købte sådan en rigtig smart cykeltaske (som ik var Speciel billig :o/ ) men pyt. Er sikker på den er god! (link fjernet)

Jeg har fået sat den på cyklen i dag, hold da fast det var godtnok lidt svære end jeg troede. Nu håber jeg den sidder som den skal, sikkert og godt.

Ludwig og jeg skal ud og afprøve den imorgen! dog først hvor jeg bare trækker rundt lige så han vender sig til det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu har jeg købt...
  • #1   7. maj 2008 Nogen af jer der har en hundecykeltaske?

• #2   7. maj 2008 Lyder fint. Må vi se et billede engang når Ludwig er blevet vant til tasken. Jeg har ikke prøvet det, mine hunde er for store. men jeg kender en der cyklede med sin hund i cykelkurven foran., den var spændt fast med sin sele.

• #3   7. maj 2008 ja selvf må I se billeder. Det skal jeg nok få lagt ind smiley

ja til den her taske er det os en sele som man ka spænde ham fast i.

• #4   7. maj 2008 Jeg har heller ikke bil, men tager Tikka med mig i cykelkurven.Hun vejer næsten 10 kg og sidder i en cykelkurv til 200 kr smiley
    Den sidder både fast ved styret, og ved forhjulets narv (er det ik det det hedder?). Den er af metal. Jeg synes at det er rart at den sidder fast mere end 1 sted ( altså flere steder end ved styret).
    Men den ser da rigtig flot ud, og der er nok tænkt på at den skal sidde ordentlig fast smiley

• #5   7. maj 2008 izabella> Okay smart smiley

Jeg kiggede osse på flere slags, og prøvede osse at putte ham i en almindelig cykelkurv, men der ville han ik ku spændes fast. Så turde det ikke.. Derfor jeg købte denne her, som jeg er sikker på er god og solid smiley håber jeg da ihvertfald. Vil dog lige ned og høre cykelsmeden om man ka gøre den mere sikker ved fx at sætte noget støtte noget nedenunder os (en stang eller lignende).

• #7   7. maj 2008 We fear> ja det tror jeg nok han ska. Han ska bare lige vendes til det først smiley smil. Måske vil han elske det

• #8   7. maj 2008 ja min hund, kommer bare i sådan en til børn om foran, med en pude så hyggede han så fint, når vi var på ferie

• #9   7. maj 2008 Luka sidder oss i en alm cykelkurv, spænder ham fast til forgaflen af styret....... men husk, hvis det er sådan en med huller i, at have et foer i den, så der ikke sidder en negl fast....

• #10   7. maj 2008 anne> du ka se hvordan den ser ud den jeg har købt. Har linket til den længere oppe...

• #11   11. maj 2008 Jeg lovede lige at vende tilbage med hvordan den første cykeltur gik.

Jeg fik placeret Ludwig i tasken og fik sat den på cyklen. Vi trak rundt i ca. 5 minutter, hvor han holdte godt øje, han fik atvide at han var så dygtig og fik godbider (han ska jo se den taske/cykeltur som noget positivt). Så han hyggede sig med alle de mammer. Jeg satte mig op på cyklen og så cyklede jeg derud af (ca. 15 min), han nød det ku man se, men sommetider blev han da lidt ustyrlig. men så sagde mor her "rolig musen". og så slappede han af igen. Han fik godbider på hele turen og fik atvide at han var så dygtig. heh. Han sov som en sten da vi kom hjem ZZZzzzz

Kommentér på:
Nu har jeg købt...

Annonce