Orv vi er upopulære {{forumTopicSubject}}
Vi var på stranden idag. Vi er så heldige at der et et stykke strand her i taarbæk, hvor der ikke er skiltning om hundeforbud. Det er der på de 2 andre strande her i nærheden, så der går vi selvfølgelig ikke ned.
Men nuii en eller anden mand, der godt nok kunne suge nogle øl, mente simpelthen at hunde er det værste i hele verden, de laver jo ikke andet end at skide på børnene.
Altså nu kender jeg jo godt selv problemet at jeg ligger på stranden og en eller anden hundeejer lader sin hund skyde projektil prutter efter mig hmm.
Så det har vi lært vores hund at det gør man ikke. Og skulle det ske der kommer en prut ud, så bruger vi altid hundeposer.
Men tænk, at man skal råbes og skriges af fordi man har sin hund med i vandet, tænk han var rundt til alle de andre mennesker der badede der og sige pyyyh hunde pyyyhh lort pyyh børn.
Der sker så ikke andet end at Kvik kommer til at lette ben op af en lygtepæl. Nuiii så gik han helt amok, jeg skulle tørre op osv.
Sig mig hvad tænker folk på?
feb 2006
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 189 Svar: 2.955
apr 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 8 Svar: 41
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 251 Svar: 1.568
nov 2006
Følger: 54 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 103 Svar: 4.031
han kedet sig vel bare?
nov 2006
haha den har jeg også hørt! min gamle staff blanding var brindle med gule striber, jov jov hun var både pittbull og kamphund og meget meget MEGET farlig!
En teenage dreng af anden herkomst end dansk (politisk korrekt ja) kom engang hen og spurgte
oorh walla mand kan din hund dræbe? dertil svarede jeg "JA også derfor hun er i snor, så pas på" det sjove var at hun blev så glad for at se drengen så hun stillede sig på bagben og lænede sig frem du skulle se knægten lave road runner for sit liv ha ha ha ha
god griner jeg fik!
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 544
Men ja øv de var ikke hjemme, nå så længe der ikke er skiltning eller oplysninger på kommunns hjemmeside, så må vi vel bade der?
Men tror jeg vil begynde at råbe at de folk der har børn med derned, tænk hvis de tisser i det vand min hund bader i *GG*
Aiie seriøst, det er altså for langt ude at opføre sig sådan.
jul 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 10 Svar: 257
feb 2006
Jeg sender gerne en pose af Bailys "godter" hvis du mangler lidt herligheder at lægge ud til den sure mand *ggggg*
nov 2006
Jeg prøvede en dag jeg var ude og lufte merle at en mand selv med hund gav mig noget af en overfart over at folk ikke samlede deres hunds hømmer op...
jeg stod bare og lignte et stort spørgsmåls tegn??? hvad filan havde det med mig at gøre? Vi var lige kommet ud på fortovet så kom manden... jeg har altid min poseholder med så stod bare dér og tænkte hvorfor faen skal du galpe af mig for?
det skægge var at han så tilføjer, ja jeg bor jo ikke her i kvarteret men i kan jo godt rydde op efter jer?
sagde bare ja ja den er go fin og så gik vi
folk er sku sære!
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.004
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 544
Hmm der er da belysning på de fleste strande, langs stierne her på sjælland.
Fru. by. der er faktisk en del strande hvor der er hundeforbud også i snor i den periode.
Men ja sure mand må leve med at der er hunde der bader, så der var 2 mere der nede nu da jeg gik forbi.
sep 2007
Følger: 154 Følgere: 169 Hunde: 1 Emner: 283 Svar: 1.004
Hjælpe-Administrator
men forbudet om løse hunde på stranden gælder vel kun på selve stranden, ikke ude i vandet, eller hvodan skal den regel tolkes.
jan 2008
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 73 Svar: 1.224
jeanette - jeg ville nok aldrig have gættet på kamphund bare fordi den har striber... og desuden ser den da heller ikke kamphundeagtig ud..
mads og elise - en staff går altså ind under kamphund.
jan 2008
feb 2006
Mike.. ved faktisk ikke hvordan man tolker reglen.. men jeg plejer altså at smide Baily i vandet uden snor;O)
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.468
Følte bare jeg var uvelkommen ALLE steder...
kender I det?
Og så er der andre steder hvor folk bare er så hundevenlige...
men ikke lige der hvor jeg boede.
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 8
forøvrigt har jeg ALDRIG hunde poserne fremme, folk skal da have lov til at DUMME sig mens andre ser på ... hehe
til gengæld er han så stor at de fleste går i en kæmpe cirkel uden om ......
de fjollede mennesker aner bare ikke hvad de går glip af.
btw. der er ingen der brokker sig over min hund på stranden ..... sikkert fordi jeg ligner en stor grim rocker
vh jens
Orv vi er upopulære