{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

HJÆLP-- "slægtsforskning {{forumTopicSubject}}

Hej håber der er nogle at de hjælpsomme folk herinde der vil hjælpe mig..
Jeg har min bette tæve Diff som er fra 22 okt 2006, jeg fandt hende via en annonce på DBA.dk hvor hun stod som Amstaff/Labrador blanding, og en hver kan jo se hun ik er det..!!
Men er bestemt ik skuffet, man kan ikk ønske sig nogen bedre hund end hende..!
Men nu er det så jeg godt kunne tænke mig at se hendes søskende, så hvis nogen kender til dem kunne jeg godt tænke mig at snakke med dem..
Lidt oplysninger :
-Salgs sted Ulstrup ved May, maja eller sån..
-Alle hvalpe var sorte med hvidt eller helt sorte, pånær Diff og en han, de er brune.
- Pris 1400.-

(dette ska ik blive en disskution om stamtavler eller blandingshunde og racehunde.. TAK..!)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP-- "slægtsforskning
  • #1   8. maj 2008 Kender ikke noget til hendes aner..
    Men må altså lige smide en kommentar aliul *s*

For kææft hvor er hun en charmerende trunte !
    De ører bliver selv Dumbo mislundelig på !
    Herligt og opmærksomt blik hun har !

Tilykke med hende, trods anetavlen vist indeholder noget andet,- eller mere ! *G*

• #2   8. maj 2008 Nej, hvor er hun dog kær.... Men hvis hun er en blanding, burde hun så ikke være oprettet under Blanding af racer ??

• #3   8. maj 2008 Fordi jeg ik er sikker på om hun er en blanding, mange siger hun ligner en kelpie på en prik og har forhørt mig om de kan se hva hun hun skulle være blandet med hvis ik hun sku være en kelpie.. og det er der ingen der kan svare på.. Har også tjekket race standarten for kelpien og den macher hun helt perfekt.. ?! Så er selv i tvivl..
    Men ja hun er enormt skøn, hun har en utrolig respekt for mennesker og andre hunde, altså ikk forvekslet med angst eller frygt..

• #4   8. maj 2008 Men nok om hva race hun er og ikk er.. Håber der er nogen er kan hjælpe med at "opspore" hendes søskende.. På forhånd tak smiley

Kommentér på:
HJÆLP-- "slægtsforskning

Annonce