{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

Troede vi mistede Groggy inat! {{forumTopicSubject}}

Hold da op for en nat..... Groggy har den senere tid haft lidt dage hvor han har kastet lidt af sin mad op... fejlede intet andet.. aff. er fin, leger, spiser/drikker m.m..
MEN inat skete der noget anderledes.. jeg vågenede ved, at kunne høre en af hundene stampe i gulvet, meget højt! Gik ind i stuen og der stod Groggy med rystende ben , slingrende og med hængeøre/øjne.. Han ville ud i haven.. Lukkede ham ud, og pludselig følte jeg, at jeg skulle besvime.. Ud på toilettet ,. råbe efter gemalen mht. Groggy, han ud og observere, mig ned på gulvet og ligge.. Jeg tænkte straks.... Så for satan nu har vi en mavevending IGEN! (Ugly døde jo af det).. Det mest skumle var, at tiden var den samme på uret!
Vi fik ham ind igen i stuen og kiggede på ham... Hm det lignte ikke en mavevending, og straks begyndte han , at kaste op.. 6-7 store portioner.. Så mavevending var det ikke!!..
Så fik jeg paranoia.. Vores GD tæve døde af akut nyresvigt... Symptomerme var af samme... Samtidig ringer gemalen til dyrelægen (vagten ) Dem som i sin tid aflivede Pippi... Hun menete vi skulle gå en tur med ham (mavevendingen var jo uddebateret).. Og Groggy fulgte fint med med logrende hale.. Kl. lort om natten!! Slingrede stadig lidt v. hjemkomsten , men kom i bedring. Jeg smuttede ind i stuen lagde mig sammen med ham på hans madras, og han faldt i søvn,,, Jeg har ligget og gloet på den hund hele natten og han har snorket! Nu skal vi til vores egen dyrelæge kl. 11.. Så må vi se om de kan finde "fejlen"... Jeg er spændt på svaret.... Puha for en nat og for en smøre..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Troede vi mistede Groggy inat!
Kommentér på:
Troede vi mistede Groggy inat!

Annonce