Rå hygge i efterårets farver {{forumTopicSubject}}
Uha uha... Jeg er da helt tosset med efterår!!!! Sikke en masse skønne farver der er, og så har vi dælme været heldige med vejret.
Jeg MÅTTE bare ud i det skønne vejr, og tog selvfølgelig kameraet i lommen, inden vi gik over på "Rævebakken".
Jeg lavede en masse sjove lege med Bella på legepladsen, og har lagt et par billeder ind af det.
Derefter gik vi en laaaaaaaaaaaaaaaang tur op og ned af bakken og rundt om. Hun nyder det! -og med det nye halsbånd med klokke, er det nemt at høre hvor hun er hele tiden. Når hun er så lille, kan man jo ikke se hende i det høje græs ;o)
Billederne 3-4 og 15-20 er nye.
(link fjernet)
Manner jeg kunne godt bruge flere pladser til billeder. Man kan slet ikke bestemmer sig, når man skal sorterer. Hihihi.
Er der ikkeandre der har været ude i det skønne vejr?
Hvis I har lagt billeder ind af det, så benyt endelig min tråd til at linke.
Fortsat god søndag alle sammen!
apr 2005
Følger: 67 Følgere: 67 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 2.136
Da jeg havde Bella med hos en veninde og male, var hun samme farve som væggen. Hihihi
Jann hvor er din vapser? De er ikke oprettet? *snøft*
apr 2005
apr 2005
Eeeeeeeej manner hvor hyggeligt!!!! Uuuuh er bette Lily ligeå lækker in real life? Hun har da bare de kæreste øjne den lille skat.
Uh nu håber jeg også at de viser billeder fra idag.
Udfordring til bette Røskva, hvis hun vil lege med en "abe" hund. *LOOOOOL*
apr 2005
Ååååååååååååååååååååååååh nej da hvor er den kær!!! Hvis ikke min mor var så besluttet på ikke at få en ny hund, mens Tiki lever, så skulle hun have ham! For dælen da en kær en...
PS: Hvem er Peter? :oD
apr 2005
Måtte de da ikke være herinde? uuuh jeg elsker at kigge på hvalpe. Det er jo vidst nok noget med, at du har startet en kennel ikk?
Ååååh og så er lille Jeronimo et kærlighedsbarn. Udover det... kanon sødt navn. Håber at han beholder det.
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 382 Svar: 3.413
Var ude at gå med Natacha i skoven igår der er også lidt bileder af det inde ved mig også er derogså lidt fra i forgårs aftes (de 3 første billeder)
Men det v ar skønt at gå i skoven *SS* Natach skulle lige hen og drikke lidt vand fra søen, og så fik hun øje på en pind en lille smule længere ude, hun skulle lige prøve om hun ikke kunne nå den ved at strække sig lidt længere ud og plup så var forbenene og hovedet heeelt ned i vandet, i kan tror hun skyndte sig op igen for Tacha kan nemlig slet ikke lide vand ;o)
(link fjernet)
apr 2005
apr 2005
apr 2005
apr 2005
Følger: 46 Følgere: 47 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.237
ja jeg tænker på dig hver jeg jeg bliver mindet om max 20 billeder.
det må været hårdt med en wannabe cindy crawford i huset *SS*
knus didie
Rå hygge i efterårets farver