{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

Det er SKØNT at have hund.....:-( {{forumTopicSubject}}

Her vender man hjem fra skole, glæder sig til at gå en lille middagstur med sin hund, og bagefter få læst lidt til eksamen - Købte stort ind igår, så vi var fri for at tænke mere på det!!!!!
-MEN ligeså snart døren åbnes på klem rammes jeg af stanken af BÆ... Da jeg forsigtigt kigger ind, ser jeg diverse madvarer, samt halvdelen af køkkenet smurt ind i godterne!!!! - og ja ja - væggene havde da også lige fået et par klatter!
-Det er lykkes min vovse at konsumere en stor leverpostej, 1 1/2 pakker bacon, en hel ost, 1 gedeost, 1 pakke kyllingepålæg, 1/2 dåse feta, 8 æg (smadrede var de i hvert fald), en potte persille, 1/2 rå broccoli, et par peberfrugter, lidt squash, lidt jordbær, lidt kiwi, nogle tomater og radisser samt en halv pakke blød nougat!

Bæerne er tørret op og det værste rod væk, og kommer nu til at tænke på, om nogen ved om der sker noget ved at en hund har spist nougat ( der er cacao i) - og også har spist rå bacon og rå æg, hvor salmonella og camphylobacter jo nemt kan hygge sig i??

-Og ja...fra nu af checker jeg grundigt HVER morgen om køleskabslågen er lukket!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er SKØNT at have hund.....:-(
Kommentér på:
Det er SKØNT at have hund.....:-(

Annonce