378 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

spiseproblemer!!! spiseproblemer!!!

hejsa..

ja vi har det problem at bel og berta ikke vil spise deres mad, de sidste 3 måneder har jeg skiftet mad 6 gange. men det hjælper bare ikke. de vil sådan set kun spise hvis jeg håndfoder dem. har i nogen forslag til hvad jeg kan gøre..?

hilsen simone

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spiseproblemer!!!
  • #1   3. maj 2008 Du lader det ståm på gulvet, og de spiser når de bliver sultne nok!

• #2   3. maj 2008 ja det gør jeg osse. men de spiser ikke noget, for den er lige så fuld om aftnen som den er nogen jeg fylder den om morgnen...

• #3   3. maj 2008 køb lidt vådfolder og bland i jeg blander en håndfuld vådfoder i til ca 400 gr tørfoder

• #6   3. maj 2008 Jeg er helt Enig med Geser.. Havde også givet Sonja alverdens gode sager i din tørkost, da hun ikke ville spise, så tror jeg osgå der gik 2-3 dage før sonja spiste sin tørkost uden noget, fordi hun var blevet forvent..

• #8   3. maj 2008 Det gælder bare om at være stædig! De tager ikke skade af at gå 5-7 dage uden mad... De skal nok spise når de bliver sultne nok smiley

• #9   3. maj 2008 Vil mene at du ikke skal lade maden stå fremme. Hvis de fodres 2 gange om dagen så sætter du mad ned om morgenen og tager den væk efter 15 min lige meget om den har spist op eller ej og det samme gør du om aftenen, 15 min og tag maden væk. Fodrer du en gang om dagen er det stdaig kun 15 min du lader maden stå. Vil den ikke spise, ja så må den jo vente til næste gang. Som de andre siger, den skal nok spise når den blir sulten :-). Det med de 15 min og så tage maden væk, virkede på min smiley

• #10   3. maj 2008 Og så ikke for mange godbidder i løbet af dagen ;O)

• #11   3. maj 2008 sjovt som svarene variere efter hvem der lige er på, min lille geser var også ved at 'dø' af sult, han spiste ikke i 2 hele dage!!! jeg søgte råd, og blev anbefalet at lade maden stå, hvilket jeg så gjorde, og pludselig åd han som han plejede, og nu kan vi fodre morgen og aften igen:-))

• #12   3. maj 2008 bel har altid gjort sådan. og hun er begyndt at blive meget undervægtig. og nu har hun selvfølgelig fået skræmt berta så hun ikke spiser. men vi giver ikke godbidder med roser i stedet for.. og vi blander aldrig noget i maden. men jeg vil prøve at gøre det med de 15 min. mange tak alle sammen..

Kommentér på:
spiseproblemer!!!

Annonce