Genialt altså!!! Genialt altså!!!
En lille historie:
De fleste hundeejere, kender det godt. Når det er mørkt, er det dælme svært at se hvor hunden er henne.
Sidst mig og Bella var på besøg hos min mor, blev vi kørt hjem af min søster og hendes kæreste. Hun sov i sin taske da jeg steg ud, og hun plejer at blive liggende. Men hun kunne høre hendes ven Basse var ude at gå, så hun hoppede ud og stod på græsplænen og gøede. Det var også ok. Hun plejer at blive stående, når jeg ikke går derhen.
Jeg holdt øje med min søsters bil, og så at den tøvede med at køre. Men i dét Bella sætter i løb hen mod Basse OVER vejen, kører de også... Han når at hoppe på bremsen da Bella når til det ene forhjul. *AGGGGGR*
Jeg løber hen og får fat i Bella, som bare var løbet bagom bilen da den stoppede og hen til Basse.
Puha søsters og kærestens hjerter sad oppe i halsen... Det havde været noget skidt!
Nå men så her forleden aften, mødte vi en hund med en klokke. Jeg sagde på afstand, at det var en god idé, og det viste sig så at manden var blind. Men stadig en god idé.
Idag da jeg tømte postkasse, lå der så en gave fra Søster. Et halsbånd med reflex OG klokke! Genialt!
Vi har lige været ud at prøve det af. Det sidste billede på hendes profil, kan det ses.
Hun legede lidt med en anden hvalp på en mørk græsplæne. Det er bare skønt at vide hvor hun er hele tiden.
PS:Lyden klarer hun fint. Hun synes den var lidt underlig de første 2 min.
Tak fordi du gad at læse min tråd ;o)
apr 2005
Følger: 67 Følgere: 67 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 2.136
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.737
mar 2005
Følger: 28 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 204 Svar: 4.258
og hvor er hun da bare lækker
hihi
apr 2005
Jeanette---->
Jeg har også ledt efter sådan et. Men jeg synes kun at jeg kan finde til store hunde. Hvordan ser dine ud?
apr 2005
jun 2005
Følger: 24 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 3.577
Det ligner fuldstændig det halsbånd jeg havde til mine katte, dog uden den der ringeklokke, men en klokke der også var en refleks, og kunne indeholde navn, adr. og tlf. nr.. *Gggg*
Genialt altså!!!