28. dec 2004 Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 200 Svar: 706
En laang dag :/ {{forumTopicSubject}}
Pyyha en laang dag.
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=268159
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=268219.
Imens alt dette har stået på, fik jeg lige en ekstra dum oplevelse. En bekendt kom forbi med han hans hund, som han altså lige har købt, kæresten lukker op, og jeg sidder her og skriver om alt dette. Pludselig kan jeg bare høre Quila skaber sig helt vildt, og da jeg ved vores ven har ville have hund et stykke tid, spørg jeg om han har hund med, ja det har han, så flyver jeg op af stolen, og spørg om det er en hanhund, og han kigger underligt på mig og siger jaae? Quila er højløbsk lige nu, så mig fat i min prinsesse, op ved siden af mig i sofaen så jeg kan holde øje med hende. Så snakker han om at der intet sker, og at jeg bare kan sætte Quila ned igen, men jeg siger jeg synes det er en rigtig dum idé der er hanhund i huset når hun har det sådan, for jeg synes hun skal have fred, især hjemme. Så bliver han sur og begynder at råbe, og siger så skrider han da bare igen, men hvis han ser mig nede i byen så er jeg færdig. Truet i eget hjem, af min kærestes bekendte / ven. Kæreste sagde han skulle slappe af, meeeen, ikke ligefrem særlig meget støtte derfra :S Så nu skal jeg også være bange for at gå ude om natten. Genialt.
Han er typen man ikke melder til politiet, og forstår slet ikke hvor kæresten er venner med ham, men sket er sket, men at melde ham til politiet et lig med min død :S
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.328
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 195 Svar: 2.444
Men mon ikke han falder ned igen...
Uanset hvad havde jeg nok ikke kunne holde min kæft.. Men det er bare mig..
Og han er da lige netop typen som skal meldes til politiet !!
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
dec 2004
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 200 Svar: 706
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
Sov godt og giv lige en update om Baloo i morgen
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.314
Både fordi jeg ikke lever et liv hvor jeg ligger op til dette, fik nok af drama da jeg gik i gymnasiet :o)
Men også fordi min far, brødre og fætre har så meget "respekt" som nogen man ikke kommer på tværs af at jeg er ret rolig.
Men den respekt er så velfortjent i forbindelse med at de er nogle rigtig søde, sjove fyre som mange gerne vil omgåes og derfor ikke ønsker at blive udelukket ... Ikke på et kriminelt plan ... Som sådan ...
Så hjælper det lidt at Vejle ikke er så stor og at alle mere eller mindre kender alle :o)
Men skal da love for at dit liv er fuld af drama for tiden.
Har en søster der også hele tiden ender i det ene drama efter det andet, mere eller mindre, selvforskyldt.
Det handler om at sætte sig for at gøre en aktiv indsats for at ændre sit liv til det bedre ...
Og det er du nok også ved at forstå. Du og kæresten er som jeg kan forstå ved at rette op på jeres liv :o) Og jeg ønsker jer al mulig held og lykke med det :o)
Du skal ikke tillade nogen at true dig, ever, og din kæreste bør da slet ikke tillade dette fra en af hans bekendte ?!!?
Alle der ikke respekterer dig og derfor ikke har fortjent din respekt skal ud af jeres liv, det er jo altid en start :o) Ham der truede dig er jo en svag mand idet han truer dig på de vilkår ... Mon ikke han har det i munden.
Ellers så send en PB med hans fulde navn og jeg skal prøve at finde ud af at få ham til at trække truslen i sig :o)
Karina H: Det eneste der med sikkerhed sikrer at der bliver handlet på en trussel fra en sådan mand er at involvere panserne :o( Desværre ...
dec 2004
okt 2007
dec 2004
okt 2007
Hader alle former for vold. Er vokset op i et hjem hvor både børn og hunden blev gennemtæsket og har tilbragt en god del af min ungdom som besøgende til pårørende og venner i diverse fængsler pga. ødelagte liv pga. vold
Jeg tuder når jeg ser en boksekamp hæh he så smadret er jeg psykisk hvad angår vold :o(
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 195 Svar: 2.444
dec 2004
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 707
så ud af vagten med ham,
man kommer ikke bare på besøg og har hund med, hvis dem man skal besøge ikke ved det,
Og så håber jeg at din kærste vil smække døren i, næste gang han ser den knol.
Men du kan da godt låne en lidt større hund og gå tur med når det er blevet mørkt, så vil jeg ikke være den der truer dig !!!!.
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 96 Svar: 11.001
Jeg synes ikke det skulle være nødvendigt at sælge sin hund, bare fordi den trækker i snoren.... det er da noget man kan lære den at lade være med...... hvis man træner og træner........ja... jeg kan ikke se det er sååå stort et problem
Men det virker som om , at det ikke er den ENESTE grund til du vil af med hunden.........men ret mig hvis jeg tager fejl...
Håber alt løser sig med din dejlige hund......:O)
En laang dag :/