{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

en uge siden hendes død {{forumTopicSubject}}

ja igår kl 15.58 var det præcis en uge siden vores elskede tascha døde, meget pludseligt...

det føles som om hun har været væk i flere år.... men samtidigt, kan jeg ikke forstå at det "allerede" er en uge siden hendes død... for jeg husker det stadig helt tydeligt, som om det var igår......

det begynder at hjælpe på vores sorg nu... nu græder vi ikke længere mange gange om dagen... nu holder det sig til en eller to gange om dagen, hvor vi lige får et tudeflip, og hvor vi synes alt er pisse uretfærdigt....

dusty er ved godt mod... han er dog ved at blive noget snottet.. hvis det bliver værre over weekenden, eller det ikke er væk mandag, kommer han til dyrlægen.... skal ikke risikere NOGET som helst...

men han er ved godt mod... slapper af/sover noget mere end han gjorde da tascha var her... men hun havde jo også krudt i røven døget rundt, og så var dusty med på den...

nu har vi overtaget at lege med ham for en periode, indtil vi føler os klar til en ny vaps her hjemme...

han siger selv til når han vil lege... vælger selv legetøj.. hvis han lige vil lege med drage pibedyret, og vi så lige kaster med rebet... så står han bare ig kigger, og ligner en der vil sige "hallooo det er dragen... DRAGEN...."....

men vores hjem er godt nok meget tomt og stille... vi savner tascha ufatteligt meget... det er først nu ved at gå lige så stille op for os, at tascha altså er væk, og aldrig kommer tilbage.... det kommer sådan lige i korte stunder i løbet af dagen, hvor vi tænker "nu MÅ vi da snart vågne af det her mareridt"....

Tascha - du er savnet....

men vi kan mærke at du stadig er hos os... din sjæl vil altid være hos os, vores ELSKEDE tascha

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en uge siden hendes død
  • #1   12. apr 2008 stor medfølelsen med jer, det gør så ondt at miste...... stor trøste krammer til jer fra os.....

• #2   12. apr 2008 skønheder med hjerne - tak for din medfølelse... ja det gør utrolig ondt at miste en man holder så meget af...

når man tænker på ulykken, skære det bare hårdt i hjertet :´-( og man ville give hvad som helst for at kunne skrue tiden tilbage... og holde hende i sine arme igen :´-(

• #3   12. apr 2008 men hold da op jeg havde det svært igår, hele eftermiddagen...

sad bare og talte minutter og tænkte "for en uge siden, levede min elskede hund stadig"....

og da kl slog 15.58 tænkte jeg "nu er det en uge siden tascha døde i thomas arme"...

puhada jeg satte simpelthen minutter på hele dagen igår... det var utrlig hårdt :´-(

• #4   12. apr 2008 Man ved først hvad ægte kærlighed er, når man har prøvet at miste... Føler med jer... Det gør så pokkers ondt. Man lærer at leve med sorgen, og med tiden bliver den mindre - selvom det nok er en ringe trøst for dig nu..

• #5   12. apr 2008 ja selvom vi aldrig har tvivlet på vores kærlighed til hende (og dusty også selvfølgelig).. så føles den lige pludselig større når hun er væk...

• #6   12. apr 2008 hej. er ked af at høre at i har mistet jeres hund.
    hvad skete der.?
    håber alt bliver godt igen får jer. det er et utroligt fint gravsted hun har fået.

• #7   12. apr 2008 min kæreste var ude og springe med hende, på nogle spring lavet til heste..

det har de gjort mange gange, og tascha ELSKEDE at springe...

hun fik sat forkert af på et spring, som jo det var da rimelig højt.. men hun har sprunget højere mange gange før..

hun fik sat forkert af, og ramte ind i bommen i stedet for... hun faldt ned på jorden, og bommen ramte hende midt på ryggen.... hun skreg i få sekunder (som føles som ÅR)... og så faldt hun livløs sammen i min kærestes arme.... vi var ved dyrlægen inden for 4 minutter.. men han kunne kun lytte på hende, og give os den fordærdentlige besked, at der intet var at gøre...

hendes lille hjerte kunne ikke holde til chokket hun fik da hun blev ramt... og vøgten fra bommen var også for meget for hende...

vi tilgiver aldrig os selv :´-( selvom det bare var sort uheld.-......

• #8   12. apr 2008 gud hvor forfærdeligt. det må have været den mest ubehalige situation man kan komme ud får. ihh. får det helt dårligt på jeres vegne.
    er selv begyndt at tude helt vildt fordi jeg så en hund i fjernsynet blive skudt, og den skreg. hvordan er det så ikke hvis det er ens egen der skriger og man bare ikke kan gøre noget.

• #9   12. apr 2008 ja det var meget traumatisk for både mig og min kæreste...

hun var HANS hund... og så døde hun i hans arme, på hans fødselsdag :´-(

jeg stod ved siden af og så det hele.... troede først at hun bare lige skulle sunde sig, for hun kunne godt være lidt pivet, når hun slog sig.. så jeg bad min kæreste lige sætte hende ned, så hun måske lige kunne komme til sig selv.. men hun døde i hans arme, og var helt livløs/slap da han satte hende på jorden... og jeg skreg bare som en sindsyg... gik total i panik.... jeg vedste godt det var slut :´-(

• #10   12. apr 2008 Stor trøstekram herfra. Jeg kan godt forstå I har det hårdt. Jeg genkender mange af tankerne og følelserne fra dengang vi mistede Taiga og når jeg læser hvad I har været og stadigvæk er igennem kan jeg ikke lade være med at græde på Jeres vegne. Det er ufattelig hårdt at miste sin dyrebare skat.

• #11   12. apr 2008 ja det er rigtig hårdt...

der mangler virkelig den der livsglade krudtugle i vores hjem...

det er bare slet ikke det samme...

smerten kan slet ikke beskrives.... det skære bare hårdt i hjertet :´-(

• #12   12. apr 2008 Et kæmpe trøste krammer herfra. Pu ha hvor må det være hårdt for jer. Jeg sidder helt med tåre i øjnen og en klump i halsen...

Husk på alle de gode minder I har om hende. Men hvor er det dog synd.

• #13   12. apr 2008 ja jeg forsøger også at tænke på alle de gode minder..

men de gør faktisk lige så ondt.... for så tænker jeg på at vi aldrig får nye oplevelser sammen mere smiley

vi har lige besluttet os for at det billede hun har som nummer 1 her inde.. det skal laves til en plakat, og så i ramme

Kommentér på:
en uge siden hendes død

Annonce