{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

Den kloge narre den mindre kloge {{forumTopicSubject}}

Nu hvor joey ikke er så lille mere får han kun mad en gang om dagen.. Han plejer at spise med stor velbehag og tømme skålen hver gang.. Her i forgårs spiste han ikke, tænkte han nok havde fået for meget kødben eller noget.. igår spiste han eller ikke... så tænkte han måske var syg.. så afsted til dr. dyr for lige at blive tjekket.. der var ingenting.. Så her til morgen ville jeg lige rydde op i hans kurv med legetøj og smide det ud som var i stykker...og hvad finder jeg i bunden? 1 uges forplejning i tørkost pænt stakket sammen i det ene hjørne af kurven.. ikke noget at sige til banditten ikke er sulten hvis han går og småspiser hele dagen smiley
Nu ved jeg ikke om i kender serien venner, men man må sige han lever op til sin navnebrors navn hehe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den kloge narre den mindre kloge
  • #1   9. apr 2008 Tror han har snuppet det ude fra skålen og løbet ind og lagt det i kurven, synes jo bare det var så fint han spiste op hver gang, men så meget for det =)

• #2   9. apr 2008 Hehe ej en røver uden lige... - ja de er sgu ikke sådan at bide skeer med de hunde ind imellem... :oD

• #3   9. apr 2008 Galia gjorde lidt det samme.
    hun var 10 måneder, da Jowina fik det første kuld. Når en tæve har hvalpe har hun ubegrænset foder, men da hun er skærmet fra os andre, er det jo ikke et problem. hun har det dog sådan at der er muligt for hende at komme ud til os andre og stikke af fra de krævende hvalpe.

Galia tude næste ikke at kikke hen mod kassen og da hun pludselig holdt op med at spise, regnede vi med det havde med hvalpene at gøre.
    det mærkelige var bare at hun tog på.
    lige til en dag jeg opdagede røveren lige smutte indenfor buret og tage en mundfuld for at løbe væk og spise det oppe i hendes egen kurv

han er smart Joey - når han ikke kan spise op, hvorfor så ikke gemme det til dårlige tider.

• #4   9. apr 2008 Kan bare ikke helt bestemme mig for om jeg skal tage det fra ham... logikken med at fodre en gang om dagen går lidt til jorden hvis han har "fri adgang" hele dagen

• #5   9. apr 2008 ha ha ha.... det må jeg sige... han lever virkelig op til sin navnebror.... he he....

• #6   9. apr 2008 jeg ville lade ham beholde det han har samlet og så genindføre en gang om dagen, når forrådet er spist op. og se på han spiser det og ikke gemmer det igen.
    du kunne evt fodre i kurven og så fjerne det der ikke blev spist, hvis han foretrækker at spise der

• #7   9. apr 2008 Hvis du giver ham den mængde, han skal have en gang om dagen, så betyder det ikke så meget, at han selv rationerer det - han får jo det, han skal bruge, bare på en anden facon, en du havde forestillet dig :o))

Bortset fra at tørkosten er jo noget fedtet stads, så er der jo ikke de store problemer i hans adfærd..

• #8   9. apr 2008 Jeg kender en der har en sæk hundemad stående og derfra spiser hunden når den har lyst. Det er en jagthund som drøner rundt på en gård hele dagen og den er skam fin og slank så den passer det åbenbart selv. Jeg tror at Pølsen ville tømme hvad der nu var i sækken hvis hun fik den mulighed ;O)
    Nogen kan finde ud af det og andre kan bare ikke !! Det er vel okay at de har hele dagen DOG kan der vel være noget med "luftetid". Asta skal ud når hun har spist ! Sådan er det når der kommer noget ind skal der noget ud.

• #10   9. apr 2008 det ved jeg ikke, men jeg kender flere der har den holdning at en hund skal fodres en gang om dagen, basta-færdig-slut. min onkel er af den holdning også selvom det er hvalpe... desværre...

• #11   9. apr 2008 jeg giver mad 2 gange dagligt og gav 3 gange da de var hvalpe mener jeg er det bedste for hunden ....morgen og aften

Kommentér på:
Den kloge narre den mindre kloge

Annonce