{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

køresyge {{forumTopicSubject}}

hejsa har en hund som er meget køresyg. det er en hund på et år af racen amerikansk staffordshire jeg har fået hende fra dyreværnet og den har ikk haft det så godt . ville meget gerne have hjælp til dette har prøvet køresyge piller men hjalp ikk desværre håber nogen kan hjælpe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køresyge
  • #1   8. apr 2008 Jeg har haft god effekt med ingefær-tabletter til min hund, da hun blev køresyg.

Hvordan har hun det ellers med at køre bil? Ofte bunder køresygen i utryghed ved at køre bil, hvilket kan afhjælpes med træning..

• #2   8. apr 2008 hejsa hun er meget bange , men hun er en hund der har været sat af i en skov og efterladt så der er nok en grund ar øvet lidt men synes slet ikk det bliver bedre

• #3   8. apr 2008 Min hund holdt op med at være køresyg da jeg købte et bur til hende så hun ikke kunne kigge ud af vinduet..
    Nu er hun heller ikke køresyg selv om hun ikke er i bur

• #4   8. apr 2008 Jeg havde store problemer med mester i starten, jeg tror at det var fordi han var bange for at komme ud og køre.

Jeg gjorde så det at jeg tog ham i bilen og kørte til f.eks. stranden, en tur på 5 min. og så legede vi og hyggede, sådan blev jeg ved i lang tid og gjore køreturene længere og længere, nu kan han ikk tåle at se en bil uden han tror at han skal med ud og køre, han ELSKER bare "hans" bil nu.

• #5   8. apr 2008 Maria, prøv at arbejde mere med det. Hvis du selv har bil, så træn det mange gange om dagen, og start helt fra bunden ved at hun kommer i bilen uden at den bliver startet eller at I kører og afled gerne med gode guffer.. Derefter gør det samme, men med motoren tændt osv..

Selvfølgelig vil I blive nødt til at køre med hende indimellem, og der ville jeg give ingefær og så sørge for ikke at ynke hende når hun er bange og kaster op.

Tiden vil arbejde med jer, men med intensiv træning vil det gå hurtigere over.

Min tæve skal i modsætning til Alex' - hele tiden kunne kigge ud af vinduerne for ikke at blive køresyg. Men ellers, så bliver hun ikke længere køresyg og er ikke længere utryg ved at køre i bil.

• #6   8. apr 2008 Sakki bliver KUN køresyg, hvis han ikke kan se ud af vinduet, hvilket kan være et problem, når hunden skal være i sikkerhed.
    Han ser ud til at elske at køre i bil, som vi dog sjældent gør - hopper gladeligt ind, før han blir bedt om det... vil prøve ingefær næste gang, tak.

• #7   9. apr 2008 jeg købte også bur til freja og det hjalp med det samme, men nu bliver jeg nysgerrig, ingefær hvordan virker det? skal den så have den inden man skal ud og køre...?

Kommentér på:
køresyge

Annonce