1.362 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Slankekur hund Slankekur hund

Min dejlige lab har fået et par kilo for meget på siden som han skal ha tabt igen. Han er sat ned i foder som er blanding af hennes pet food og select gold kylling.

Desværre må han ikke få vildt meget motion pga en skade i bagkroppen men han får da et par lange ture om ugen og derudover træner vi lidt apportering.

Jeg har købt solaminum flex til hans led og ris som ekstra fylde i maden.

Kom gerne med gode råd

Mvh Karin og Balder

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slankekur hund
  • #1   8. apr 2008 Må han ikke svømme ?

• #2   8. apr 2008 Stine.
    Han har prøvet at svømme et par gange med det resultat at han får meget ondt.
    Jeg har oplevet et par gange, sidst igår til træning at han har knurret af mig når jeg har irrettesat ham og det gør han aldrig med mindre han har ondt :o(

• #3   8. apr 2008 Karin.. Uha den er svær.. tænker lidt om han har ondt pga skaden eller at han mangler muskulatur ? Har du selv en ide om det

• #4   8. apr 2008 Jeg kan ikke svare på det med motion og muskulatur, MEN min lab trængte også til at tabe sig, og jeg nedsatte foderet og tilsatte blendede grønsager (især rodfrugter), det mætter og er ikke så fedende..

• #5   8. apr 2008 Har også en lab. Hun får rå grøntsager:-)). Og slankefoder. OG svømmer eller træner:-))

• #6   8. apr 2008 Stine.

Muskler har han det er tydeligt at se og mærke på ham. Jeg er bange for det er skade den laver vrøvl igen :o(

Hvis han har lavet for meget og har ondt bliver han varm over hele kroppen og kan ikke finde ro hverken hos mig eller min kæreste. Normalt plejer jeg at kunne dæmpe ham og få ro på bare han ligger hos mig, men ikke når han har det på den måde.

Problemet med Balder er at hans mave er meget sart så det er ikke alt han kan tåle så kommer det op igen

*Karin

• #7   8. apr 2008 Karin.. Ved ikke hvad jeg skal råde dig til..

Men ville da nok lige snakke med dyrlægen evt om der kan være tilstødt slidgigt til skaden og om man i en periode skulle hjælpe ham,med medicin mod de smerter..

Flexen skal ha lidt tid,før den virker smiley

• #8   8. apr 2008 Stine.

Ja han skal til dyrlæge for har selv tænkt om han kunne ha fået gigt.
    Da der blevet taget røngent billeder sidste år var der ikke noget at se. Han fik et skud binyrebarkhormon der hvor skaden er og det hjalp et godt stykke tid.

Ja flexen får tid til at virke :o)

• #9   8. apr 2008 Karin.. Håber du finder en løsning på hans problem.. smiley

• #10   8. apr 2008 Stine..

Mange tak det gør jeg også, man vil jo gøre alt for ens hund ;o)

Kommentér på:
Slankekur hund

Annonce