Mangler nogen en lille Pekingeser??? {{forumTopicSubject}}
Ja, nu står vi i den situation, at efter Sofus var væk i går, kunne have fået 2 hjem i stedet for én.
Jeg er lige blevet ringet op af en mand fra Fredericia, der har fundet en Pekingeser (siger han det er) ved Ullerupdalvej i Fredericia. Det er en dreng, han er vildtfarvet med sort maske. Han mener ikke den er ret gammel. Den bære et sort halsbånd med nitter, men uden hundetegn. De har haft den ved dyrlægen og fået den scannet, og den er hverken chippet eller øremærket.
De har haft den siden i går aftes ved 17-tiden, og ingen har endnu medlt den savnet.
Er der da ikke nogen der savner deres lille hund???
Jeg har nummeret på ham der passer hunden, så send en PB, så kan I få det hvis det er.
jan 2008
Følger: 49 Følgere: 44 Hunde: 1 Emner: 293 Svar: 3.478
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 16 Svar: 122
dec 2007
mar 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 155
Ikke om jeg holdt mig i ro hvis en af mine var væk eller en af familens hunde for den sags skyld.
Maja hvis ikke ejer til den i Fredericia findes så skal du da have 2 snå hunde ;-))))
dec 2007
Ja, tanken strejfede mig da, men man kan jo ikke rede dem alle, og min bedre halvdel er nok ikke lige så meget med på ideen *S*
Men jeg kan kun give dig ret, jeg ville da uanset bøde eller ej, kontakte politiet med det samme.
Sofus var væk i går i 10 timer, og efter 4 timer var jeg allerede ude og hænge flyers op over hele byen. Jeg satte himmel og hav i bevægelse.
Jeg var da bange for, at han skulle sidde alene og bange ude i natten. Så når den her hund blev fundet i går, så skulle man da mene, at folk havde opdaget, at den var væk.
jul 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 90 Svar: 690
dec 2007
Det er ikke os der har fundet ham. Vi har bare fået kontakt, da han troede det var vores, fordi vores havde været meldt savnet ved politiet. Så han har meldt det til politiet, at han har fundet den.
Mangler nogen en lille Pekingeser???