{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

Mangler nogen en lille Pekingeser??? {{forumTopicSubject}}

Ja, nu står vi i den situation, at efter Sofus var væk i går, kunne have fået 2 hjem i stedet for én.

Jeg er lige blevet ringet op af en mand fra Fredericia, der har fundet en Pekingeser (siger han det er) ved Ullerupdalvej i Fredericia. Det er en dreng, han er vildtfarvet med sort maske. Han mener ikke den er ret gammel. Den bære et sort halsbånd med nitter, men uden hundetegn. De har haft den ved dyrlægen og fået den scannet, og den er hverken chippet eller øremærket.

De har haft den siden i går aftes ved 17-tiden, og ingen har endnu medlt den savnet.

Er der da ikke nogen der savner deres lille hund???

Jeg har nummeret på ham der passer hunden, så send en PB, så kan I få det hvis det er.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangler nogen en lille Pekingeser???
  • #1   8. apr 2008 nej det var trist, håber nogen melder sig. uhh jeg er bare faldet for den race =)

• #2   8. apr 2008 Ja, de er altså også helt fantastiske de små uldtotter. Jeg ved bare selv hvor nervøs jeg var for Sofus i går, da han var væk, så der må da sidde nogen og savne deres lille hund. Synes bare det er underligt, at dem ikke er meld savnet. Kan det måske være fordi den ikke er chippet og den skal være det?

• #3   8. apr 2008 Ja, det ved jeg... efter de er fyldt 4 mdr. Så enten er den yngre eller også har folk ikke fået det gjort. Det er hvis det er det sidste, at jeg tænker, om det måske er fordi de ikke har fået det gjort, at de ikke vil melde den savnet ved politiet?

• #4   8. apr 2008 Om jeg fatter at folk undlader at sætte himmel og hav i bevægelse hvis deres hund er væk, chippet/tatoo eller ej. Det giver vel en bøde hvis ikke hunden er mærket efter den er fyldt 4 måneder, men det kan da ikke være sandt at det er det der afholder folk fra at efterlyse hunden.

Ikke om jeg holdt mig i ro hvis en af mine var væk eller en af familens hunde for den sags skyld.

Maja hvis ikke ejer til den i Fredericia findes så skal du da have 2 snå hunde ;-))))

• #5   8. apr 2008 Haha... Jane, du kender mig kun alt for godt *GGGG*

Ja, tanken strejfede mig da, men man kan jo ikke rede dem alle, og min bedre halvdel er nok ikke lige så meget med på ideen *S*

Men jeg kan kun give dig ret, jeg ville da uanset bøde eller ej, kontakte politiet med det samme.

Sofus var væk i går i 10 timer, og efter 4 timer var jeg allerede ude og hænge flyers op over hele byen. Jeg satte himmel og hav i bevægelse.

Jeg var da bange for, at han skulle sidde alene og bange ude i natten. Så når den her hund blev fundet i går, så skulle man da mene, at folk havde opdaget, at den var væk.

• #7   8. apr 2008 Har i meldt det til politiet, altså at i har fundet en hund?

• #8   8. apr 2008 Christina V: Det er en hanhund

Det er ikke os der har fundet ham. Vi har bare fået kontakt, da han troede det var vores, fordi vores havde været meldt savnet ved politiet. Så han har meldt det til politiet, at han har fundet den.

Kommentér på:
Mangler nogen en lille Pekingeser???

Annonce