{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

2. bad i hele hendes liv {{forumTopicSubject}}

Ja igår tog jeg beslutningen.... Laura skulle i bad...
Går ikke ind for at man bader hunden medmindre der er grund til det.. ( Altså jeg bader ikke Laura bare fordi at hun f.eks har været på muddergåtur, det falder jo bare af når hun har ligget og tørret en times tid i gangen *G* )

Men de sidste 2 dage har hun leget i adskellige timer med først den ene store hund og næste dag den anden store hund... Og de får altså savlet hende godt og grundigt til, så hun stank helt vildt af hundesavl og skidt *G*

Et par gange prøvede hun at undslippe , men accepterede tilsidst sin skæbne og stod bare og rystede HEEEELT vildt...
Da hun var færdigbadet og blev tørret var hun HEEELT vildt glad...
All like : "WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE" og drønede bare rundt smiley

Hvordan tog jeres hund det første bad ?

( Hun hár godtnok fået et bad før fordi at hun havde ædt en lorteble, men det kan hun ikke huske - hun var under 10 uger der tror jeg )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2. bad i hele hendes liv
  • #1   8. apr 2008 Monique er ikke meget for det, men affinder sig med det uden at stritte imod, og når bruseren slukkes... så tager hun en sejers runde i hele huset og ligger sig foran brændeovnen i flere timer smiley

• #3   8. apr 2008 Soffi elsker, at være i bad. Hun står ligeså fint. Når hun så er færdig, så slikker hun sig hele vejen rundt, meget sjovt at se *GG*

• #4   8. apr 2008 Fie bliver som regel skyllet efter turene omkring moserne, hun bliver bedt om at gå på badevarelset og der venter hun så til jeg er klar.

Det tager hun helt roligt, faktisk er det som regel et større problem at tørre hende *G*

• #5   8. apr 2008 Demon elsker at bade, jo mere vand jo bedre.. smiley

• #6   8. apr 2008 Punktum HADEDE at blive badet, da vi overtog hende. Hun stod simpelthen og HULKEDE under hele behandlingen... Men efter et par gange havde hun lært det, og i dag går hun pænt ud i brusekabinen, når hun får besked på det.

Lanka har altid elsket at komme i bad. Måske fordi det var det første vi gjorde, da vi fandt hende våd, kold og forkommen på Sri Lanka. Der kom hun hjem i hytten og fik et bad i lunkent vand i håndvasken, og blev derefter tørret og frotteret til den store guldmedalje.

Drengene synes det er ok.. De er ikke vilde med det, men de står pænt og "finder sig i det". Selv i sidste uge, da de skulle skylles i fremmede brusekabiner, et helt nyt sted, fordu for den første lektion i hundesvømning smiley

• #7   8. apr 2008 Raya kunne hverken dengang eller nu lide at komme i bad. Bare hvis man kalder på hende når man står ude på badeværelset ved håndvasken, så stikker hun af, så når Raya skal i bad, skal vi skubbe/bære hende derud og hun ryster rigtig meget og kigger meget beredende på en, som om man var den dummeste ejer i hele verden!
    men hun elsker at blive tørret.

• #8   8. apr 2008 jeg kan godt opgive på forhånd! Guffi og Cairo er ikke til at drive ud på badeværelset så de kommer kun i bad når det er varmt nok til at gøre det i haven..
    Frida er lidt ligeglad, hun kommer med ind under bruseren når jeg selv er i bad. også selv om jeg ikke kalder på hende :o)

• #9   8. apr 2008 når beauty har værte i bad og jeg har tørt hende så godt som jeg kan.. hun vil ikke snakke med mig de 2 første timer.. og vis hun ser sit snit til hoppe op i sofan og rulle sig gør hun deeeeet hmm hvor lækkert

Kommentér på:
2. bad i hele hendes liv

Annonce