2. bad i hele hendes liv {{forumTopicSubject}}
Ja igår tog jeg beslutningen.... Laura skulle i bad...
Går ikke ind for at man bader hunden medmindre der er grund til det.. ( Altså jeg bader ikke Laura bare fordi at hun f.eks har været på muddergåtur, det falder jo bare af når hun har ligget og tørret en times tid i gangen *G* )
Men de sidste 2 dage har hun leget i adskellige timer med først den ene store hund og næste dag den anden store hund... Og de får altså savlet hende godt og grundigt til, så hun stank helt vildt af hundesavl og skidt *G*
Et par gange prøvede hun at undslippe , men accepterede tilsidst sin skæbne og stod bare og rystede HEEEELT vildt...
Da hun var færdigbadet og blev tørret var hun HEEELT vildt glad...
All like : "WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE" og drønede bare rundt
Hvordan tog jeres hund det første bad ?
( Hun hár godtnok fået et bad før fordi at hun havde ædt en lorteble, men det kan hun ikke huske - hun var under 10 uger der tror jeg )
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 137 Svar: 5.810
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 4
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Det tager hun helt roligt, faktisk er det som regel et større problem at tørre hende *G*
feb 2008
Følger: 42 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 107 Svar: 757
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 512 Svar: 12.419
Lanka har altid elsket at komme i bad. Måske fordi det var det første vi gjorde, da vi fandt hende våd, kold og forkommen på Sri Lanka. Der kom hun hjem i hytten og fik et bad i lunkent vand i håndvasken, og blev derefter tørret og frotteret til den store guldmedalje.
Drengene synes det er ok.. De er ikke vilde med det, men de står pænt og "finder sig i det". Selv i sidste uge, da de skulle skylles i fremmede brusekabiner, et helt nyt sted, fordu for den første lektion i hundesvømning
dec 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 80
men hun elsker at blive tørret.
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 275 Svar: 3.196
Frida er lidt ligeglad, hun kommer med ind under bruseren når jeg selv er i bad. også selv om jeg ikke kalder på hende :o)
feb 2007
Følger: 83 Følgere: 78 Hunde: 4 Emner: 150 Svar: 550
2. bad i hele hendes liv