{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
325 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg gøre. {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige kommet hjem fra en gåtur med Mulle og Tinka, men nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre, så jeg spørger lige jer til råds.
Vi kom gående på en stille villavej og begge mine hunde var i snor, men ud af en have kom der en løs hund. En hanhund. Jeg stod helt stille med slap snor, for Mulle er ikke så god til andre hunde når han har snor på. De stod og snusede til hinanden helt rolig, og der var ingen tegn på at nogle var sure, men pludselig laver den fremmede hund et udfald på Tinka, jeg tror ikke hun blev bidt. Jeg når og stoppe den og der er ro igen, Mulle stod bare helt stille og så på, han gjorde ikke noget da den anden lavede udfald, han plejer ellers godt og kan blande sig. Tilsidst lister den fremmede hund af og vi går hjem.
Men hvad skal jeg gøre, der er mange der har hund i den by jeg bor i, også mange pensionister, jeg ved ikke hvad de vil gøre hvis de møder hunden. Skal jeg prøve og finde ejeren til den fremmede hund eller bare glemme det, og håbe at vi ikke møder den igen. Jeg har mange gange set den løbe løs selv, så det er nok bare heldig at vi ikke har mødt den før.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal jeg gøre.
Kommentér på:
Hvad skal jeg gøre.

Annonce