{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

fortsættelse af snakken om Blue Merle {{forumTopicSubject}}

hej Majbritt K

har set dit indlæg i min tråd om Blue merle..... og Ja de hvide GD (og nogle andre racer) er tit Døve.... Men det gælder ikke for Blue Merle eller Merlekin.... som du kan se i den gamle tråd, handler det for de folk der er imod "fejlfarver" om at de er uden for race standard.... og ikke om skavanker hos disse farver....

Lykke

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fortsættelse af snakken om Blue Merle
  • #1   29. sep 2005 Der er bare noget ved begrebet racestandard jeg ikke helt forstår.... hvorfor kan man ikke udvide denne racestandard, hvis en ny farve begynder at dukke op i kuldene,.....og hvis hunde født med disse farver ellers er sunde og raske???? jeg har jo oplevet MANGE der finder mine GD at spændende netop pga. deres farver..... og folk vil vide hvor jeg har dem fra.... med andre ord der er et marked for disse hunde....!!!
    Men nej mange vælger at aflive disse ( Fejlfarver ).... kunne man ikke bare sælge dem uden stamtavle???

Lykke

• #2   29. sep 2005
    Lykke: Jeg synes absulut Blue merle er den smukkeste af de farver der er inden for GD.... Fejlfarve eller ej.... skulle jeg have GD... så skulle det enten være en Blue merle... eller en helt sort ;o)

• #3   29. sep 2005 Hi Hi Maj- britt du har en kanon god smag... længe siden jeg har set/ hørt fra dig herinde.... håber du og din pelsede baby har det godt....

Lykke

• #4   29. sep 2005
    Lykke: Ja for søren.. smag har jeg masser af ;o)

Jo tak... både pelsdyret og jeg har det fint... håber jeg da også du og dine har ;o)

MB

• #5   1. okt 2005 Blue Merle farvede GD'er kan faktisk godt få lov at overleve og få en DKK stambog, når de er sunde og raske, man kan bare ikke udstille eller avle på dem, det kender jeg flere eksempler på. og det med tilladelse fra DKK.
    hilsen Løkke N

Kommentér på:
fortsættelse af snakken om Blue Merle

Annonce