Hundefoder "Acana" Hundefoder "Acana"
Er der nogle herinde der kender hundefoderet "Acana"?
Det skulle være sååååå godt og indeholde alt det gode som hunden har behov for, men jeg har ikke set det ret mange steder, så jeg kan ikke rigtig finde ud af om der er noget om snakken.
Tine og Rocky
sep 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 63 Svar: 393
Det skulle ikke være bedre end Hills og Royal Canin, men det skulle være lige så godt og til lidt billigere penge.
Bl.a. fik vi anbefalet deres hvalpefoder til store hunderacer, fordi det bl.a. indeholder hajbrusk og glucosamin som skulle være meget godt for knogler og led, og da vores hund har HD, er det vigtigt for mig at foderet indeholder de rigtige ting.
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.968
Det er dyreplageri...
Af tørfoder kan jeg anbefale Regal Pet Food - det synes jeg er bedst! Nu fodrer vi selv med BARF men hvis jeg skulle give tørfoder er det klart dte jeg ville vælge!
http://www.regalpetfoods.dk/
sep 2005
Umiddelbart lyder Acana til at være et okay produkt, men jeg tror hellere jeg vil ofre lidt flere penge og købe Royal Sensible. Så ved jeg i hvert fald han får det bedste.
Ved du om man kan bestille det online? Jeg skal gerne køre efter det, men vi bor i en lille flække, så hvis det kan bringes ud, ville det være helt super.
sep 2005
Hundefoder "Acana"