{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
418 visninger | Oprettet:

Voksne mennesker {{forumTopicSubject}}

Hvad sker der lige med voksne mennesker i disse dage....?
Hvorfor er det så svært at give andre ren besked?

Vi havde nogen mennesker som, troede vi, var glade for at være sammen med og som vores hund også elskede at lege med. Vi har været sammen med dem flere gange og der har ikke været nogen problemer.

Og så skete dette: Vi ringede til dem for at høre om deres hund ville ud og lege med vores den lille. Vi fik at vide at det kunne de ikke fordi de skulle ha' håndværkere på besøg. Okay, tænkte vi det er da fair nok. Men men men.... Så fandt vi ud af at de havde været til et andet hundetræf i Horsens....

Det må de da selvfølgelig selv om. Men kan vi ikke lade være med at opføre os som børnehavebørn og så bare fortælle hinanden sandheden?
Kan virkelig ikke se at det er så svært!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Voksne mennesker
  • #1   24. mar 2008 Jeg er en af dem der ærlig, men har også fået mange tæsk for det.. for folk kan ikke håntere ærlighed når det kommer til stykket...

• #2   24. mar 2008 Jeg syntes bare at man kommer længst med ærlighed. Og noget helt andet er at man måske skal tjekke over hvad man siger.... For som bekendt ta'r den ene løgn den anden.

hvad angår at nogen måske ikke kan ta' sandheden når det kommer til stykket.... Ja, det gør sq da ondt til at starte med men man kan lære af at andre måske fortæller sandheden.

Og man kommer længst med ærlighed i alle henseender

• #3   24. mar 2008 Til Anne-mette

Jeg ved godt at der altid er to sider af samme sag. Men det der undrer mig i den her sammenhæng er at vi ikke skulle ha' været hjemme hos dem, men i en skov.
    Og nej, jeg kunne ikke drømme om at invitere mig selv. Syntes da det er helt ok hvis de hellere ville til et andet træf, men jeg ville ha' foretrukket at de så bare havde sagt det

• #4   24. mar 2008 Christina.....

Nej ikke endnu. Vi snakker stadig om, om vi skal gøre det eller om det bare er bedst at lade dem være og så bare strege dem af listen som mulige legekammerater til cuchi.

• #5   24. mar 2008 drop dem ...

Kommentér på:
Voksne mennesker

Annonce