{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Dum gåtur..! (lidt langt) {{forumTopicSubject}}

JA nu har vi endelig fået vores sne så vi skulle ud med hundene i det gode vejr..
Vi går så ned på boldbanerne .. Ved den første boldbane er der mennesker og en enkelt hund så vi går igennem, ved den næste er der frit og ingen mennesker, men pludselig i øjenkrogen ser jeg en mand med en hund og hunden e rløs og kommer tættere og tættere på.
Nuggi er jo sådan en der blir rigtig hidsig og gør af andre så i min skræk tager jeg ham op da hunden nærmer sig..
flere gange er han ved at bide mig i hovedet af arrighed. Andreas siger så jeg skal sætte ham ned og det næste jeg ser er at min hund hænger i læber på den anden hund.. Skynder mig at fjerne nuggi og bllr jo sur på ham..
Manden er heldigvis venlin,tager sin hund til sig og jeg spørger om der er sket noget, men han siger den er okay og undskylder da hans hund jo løb til os..

Men nu føler jeg mig som den dårlige hundeejer hvis hund ryger i totterne på andre. vi kan dårligt gå tur før han gakker fuldstænidg..det er så træls..
men ved jo godt skylden også ligger på mig smiley

undskyld måtte bare ud med det..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dum gåtur..! (lidt langt)
  • #1   24. mar 2008 Ja, idet du tager ham op, forstærker du bare hans tro i at de andre hunde farlige... smiley

Men altså kan din hund slet ikke med andre eller er det kun han-hunde..?

Men ja den anden ejer reagere jo fint ved at sige at det var hans skyld da hans hund var jo løs... Men det er da aldrig sjovt alligevel.
    Øv

• #2   24. mar 2008 Ja ved et er forkert at tage ham op.. men tog ham op i det jeg ved hvordan hans temperament er .. han er så sur..
    Det var en hun hund, så han er ikke glad for andre hunde end dem på hans egen størrelse.. men han hunde er han endnu mindre glad for..

• #3   24. mar 2008 Du har ingen grund til at have dårlig samvittighed hvis din hund var i snor.
    Folk med løse hunde kan jo ik forvente at alle hunde de møder er venlige

• #4   24. mar 2008 Jeg har altid mine i snor eller stikker de også af..
    Kan trøste mig med han undskyldte og ikke var sur over at Nuggi var sur..

Kommentér på:
Dum gåtur..! (lidt langt)

Annonce