{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  13 hunde aflivet
  • #1   18. mar 2008 den er der allerede !!!!

Andet steds her på forum!

• #2   18. mar 2008 Jeg synes nu det er godt for hundene de endeligt har fået fred.

Det der er trist er at der skulle gå så lang tid før der blev grebet ind...

Og ja den er at finde flere steder...

• #3   18. mar 2008 ja, virker barskt for hende, men hun mangler jo nok et filter i sit hoved, hun vil bare redde alle dyr, men kan så ikke overskue det, synd for både dyr og hende og datteren. og selvfølgelig vil de anskaffe sig nye dyr desværre.

• #4   18. mar 2008 Det gjorde de fordi de var misrøgtede. Der ar været flere anmeldelser på hende gennem flere år.

Dyrlæge + politi har så været ude og vurderet der var tale om grov misrøgt -eller i hvert fald misrøgt i en grad så de har fjernet både heste, geder og andre dyr, og nu osse hundene...

• #5   18. mar 2008 Åh, sidder altså og får helt tårer i øjnene. Hvor må det have været frygteligt bare at sidde og se på, at de blev aflivet én efter én... Selvfølgelig skal man ikke anskaffe sig mere end man kan magte - men det der var godt nok hårdt alligevel, synes jeg.

• #6   18. mar 2008 Datteren blev da ikke taget?

Hvis du mener lagt i håndjern, så skyldtes det at hun havde barrikaderet sig i et værelse eller noget i den stil. Vidstnok i et forsøg på at "redde" hundene...

• #7   18. mar 2008 Håber da der vil blive kørt en sag på det, så hun får forbud mod at anskaffe sig flere dyr... Ellers vil der nok ikke gå længe før de har en større mængde dyr igen:o(

• #8   18. mar 2008 My dog -det er sjældent uden grund at man afliver det antal hunde.

Og det er ikke "bare" hundetræning der skal til den slags hunde, det er MEGET mere omfattende end det at få sådan en hund til at fungere i en hverdag

• #9   18. mar 2008 Hej Maria nu ved jeg ikke hvor meget du har set læst bla. i andre tråde og set video som viser politiet med en ikke særlig pæn opførsel. jeg tænker også på en datter på 17 år hun vil aldrig komme over det hun har set . Og hvor ved du og andre hvor slemt det egenligt er måske i skulle læse og se lidt mere inden i dømmer. Men det er jo typisk hg menesker .I er ikke særlige søde hverken ved hinanden el. andre .Jeg ved hvis nogen tog min hund som havde gemt sig hos mig ja så gik jeg sku amok også selv om det var politiet .

• #11   18. mar 2008 Jytte -nu er vi nogen der har fulgt sagen siden de kom med udmedingen om at de ville fjerne dyrene (lige fra heste til hunde).
    Og nej vi har ikke stået ved siden af mens det skete -har du?

Undskyld mig, men vi råber op om at det er for dårligt politiet intet gør, og når de så gør noget så er det heller ikke i orden?

Jeg synes helt sikkert damen skal have noget hjælp -men sgu ikke på bekostning af dyrene.
    Damen skal have hjælp, men i mine øjne er hjælpen altså ikke at lade hende beholde dyrene...

• #12   18. mar 2008 Ved ik om noget om hvordan de hunde havde det.Men synes det er langt ude at de har brugt peberspray

• #13   18. mar 2008 Michelle nej jeg stod ikke selv der har heller ikke spurgt om i var der kender nogen der var der . Er den første til at mene vi skal have dyrepoliti men det er ikke den slags som var her ikke bare fordi de var trætte af at der hele tiden løb klager ind og måske derfor slog så til som de gjorde

• #14   18. mar 2008 Jytte -tror du virkelig helt seriøst at alle disse dyr blev fjernet/aflivet fordi de var trætte af der løb klager ind???

Jeg har set nogen billeder af hestene, og udfra dem at dømme, ja så ønsker jeg sgu ikke at se af resten af dyrene.

Og omend jeg ikke kan sige at politiet 100% gjorde det hele perfekt (dertil skulle jeg jo nok have været der) så synes jeg de gjorde det HELT rigtige ved at tage dyrene fra hende.

Forstår ikke hvordan man kan mene at det er ok damen skulle beholde dyrene når hun nu ikke var i stand til at tage sig af dem?

• #15   18. mar 2008 Hvem siger det er ok at damen som du kalder hende skulle beholde hundene ikke jeg .....Men det er måden prøv at tænke på hendes datter på 17 som måske mener at det som hendes mor og hende har gjordt var det rigtige Og så skal hun stå og se ALLE deres hunde også en hvalp blive aflivet. det er svært at tro at du og andre mener det er en ok måde dette er gjort på. Det er klart at der skulle have været sat ind før men .

• #16   18. mar 2008 Jytte -nu havde de jo altså selv valgt at sætte sig på tværs for politiets og dyrlægernes arbejde -hvad skal de gøre?
    Havde de spærret dem inde i huset havde det jo nok osse været et problem ikke?
    Ingen TVANG dem til at se på aflivningen af hundene...

Lidt billeder fra stedet:

http://www.fyens.dk/article/957717:Assens--Politiet-syltede-sag-om-vanroegt?image=1

http://www.fyens.dk/article/957086:Assens--Evas-dyr-blev-tvangsfjernet?image=1

Ja jeg er ikke i tvivl. Det er meget muligt at dyrene ikke er døden nær af sult -men de trængte godt nok til at komme væk derfra, og så er jeg sådan set lidt ligeglad med at der blev trådt på hendes følelser.
    JA hun er med garanti psykisk syg eller hvad ved jeg. Men kan hun ikke selv tage vare på sine dyr, så må hun sgu lade politiet gøre deres arbejde.

• #17   18. mar 2008 Du bliver ved med at omtale moderen har du slet ingen ting til overs for den unge pige hun har nok handlet som hun gjorde fordi hun har ment det var det rigtige . billederne har jeg set og mener måske at en vudering om alle hundene skulle aflives havde været på sin plads men nok om det , Det er jo for sent. Men vil stadig sige du er hård i dine bedømelser der er også menesker der handler forkert uden at være onde . PS. er også omskrevet i anden tråd . LAD vær at træde på menesker der ligger ned . Vi skal være glade for at vi har det godt.

• #18   18. mar 2008 Jytte -ang om hundene skulle være reddet. Du har ret det bliver en lang diskussion, jeg mener ikke alle dyr skal reddes, kan dog ikke udtale mig om disse jeg ikke har set...

Ang pigen -jo gu er det da synd for hende. Men 17 år ER gammel nok til at vælge at samrbejde eller vælge at lade være...

Jeg synes det er synd fr både mor og datter at det skulle komme så langt ud før der blev grebet ind. Men nå man har algt at forskanse sig og nægte at samarbejde, hvad skal politiet så snart gøre?
    De kan jo ikke bare køre derfra uden dyrene, så hvad gør man så???

Som sagt mener jeg HELT bestemt der skulle hjælp til både mor og datter. Jeg mener osse hjælpen skulle have været der noget før.

Men det ændrer ikke på at jeg ikke har ondt af dem fordi dyrene er fjernet, eller over måden det blev gjort på -jeg kan ikke se hvordan det kunne gøres anderledes (udfra de oplysninger jeg har, da jeg jo ikke var der)
    Det eneste jeg har ondt af, er at hjælpen ikke er kommet før...

• #19   18. mar 2008 Ja jeg tror enlig vi er enige til dels . Ja det er rigtigt at en pige på 17 skulle stå af men men der er jo også sådan en ting som at deres egen dyrlæge jo blev ved at sige der ikke var nogen misrøgt det er klart hvis en så ung pige hører det vil hun tvivle på hvad errigtigt og forkert ..

• #20   18. mar 2008 Jytte -deres egen dyrlæge burde i mine øjne slet ikke have lov at praktisere, når ikke han kan se det er misrøgt, Men det er self en anden sag...

Jeg er helt med på at det er en svær situation, men jeg kan heller ikke se hvad politiet skule kunne gøre anderledes når både mor og datter gør som de gør...

• #21   18. mar 2008 Nej det er sku svært hvad der skulle være gjordt . men har bare lidt ondt i maven for jeg ville også kappe over hvis nogen tog mine hunde ok jeg kan ikke sætte mig ind i den situation men puha.

• #22   18. mar 2008 Jytte -jeg ville da bestemt osse blive hysterisk hvis nogen kom og tog Reiki.

Men med samarbejde kommer man nu engang længst. Så ligefrem at skabe sig som de gjorde tror jeg nu heller ikke jeg ville.

Og så er der jo den forskel at jeg ved at min hund har det fint.

Det er muligt at Kvinden bilder sig selv ind t hendes dyr har det godt. Men jeg KAN ikke tro at hun ikke et eller andet sted er i stand til at se at det ikke er heeelt ok det hun laver

Kommentér på:
13 hunde aflivet

Annonce