{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Vil gerne fungere som hundepasser! {{forumTopicSubject}}

Hej..
Nu her op til påskeferien og sommerferien, hvor jeg skal læse til eksamen, og hvor jeg er hjemme meget af tiden kunne jeg godt tænke mig at fungere som hundepasser/lufter elelr hundesitter. Jeg har selv hus og andre dyr (ildere, ingen hund), en stor have og masser af plads til en aktiv hund. Men jeg ved ikke hvor meget jeg skal tage for pasnign af en hund og om der overhovedet er nogen der ville overlade deres pusling til mig og min kæreste. (som lige nu ikke ved noget om det her) hehe. smiley Hvad mener I? Og hvis der er nogen der måske kunne mangle pasning i påskeferien og som ikke vil sende deres hund på pension så vil jeg meget gerne give jeres hund nogle dejlige dage med masse af aktiviteter, godbidder og gåturer.

Hilsen Louise og Anders

p.s Jeg vil meget gerne høre fra andre som også ahr passet andres hunde eller som kan give mig råd til hvad jeg skal kunne tilbyde hundene


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil gerne fungere som hundepasser!
  • #1   10. mar 2008 Nu er jeg personligt meget overbeskyttende, så ville nok ikke lade min hund passe af nogen ud over folk jeg kender og stoler på.
    Og ville nok også helst have min hund et sted hen hvor kæresten også vidste noget om det smiley


  • #2   10. mar 2008 Ville heller ikke overlade mine hunde til nogen jeg ikke kender.. Og hvis det så skulle være ja så skulle det da være en der i det mindste bare ved lidt om hunde..
    Og ja som tue og signe siger ingen hundepasning når kæresten intet ved om det.. smiley


  • #3   10. mar 2008 Nu er det jo hellere ikke sådan at jeg ikke har snakket med min kæreste om det, bare rolig. Men vi vil selv gerne have hund engang og jeg elsker at have med hunde at gøre og har en rimelig erfaring med pasning og pleje. Hvis der er nogen der måske skulle på ferie og gerne ville have pasning kunne jeg selvfølgelig snakke nærmere om det med min kæreste.. Men nu vil jeg lige se hvad andre siger og selvfølgelig skal man snakke med den person ens hund skal passes ved først og føle om man føler sig tryg ved personen og om hund og passer kan sammen..

  • #5   10. mar 2008 Tjaaaah, vores Qimmit ville jeg nu trygt overlade til dig, for han har ingen "særlige" behov og har allerede været passet forskellige steder - og kan uden problemer passes af folk uden nogen speciel baggrund smiley (de andre tre er sgu lidt vanskelige - den ene er gammel og døv, den anden er bare hysterisk, og den tredie er en gadedreng uden lige, så det ville være synd for alle parter)

    Såååå - planlæg du bare videre. Jeg er sikker på, at der er flere derude, der ville være glade for privat pasning, når først du og hunden, har haft mulighed for at se hinanden lidt an.


  • #7   10. mar 2008 Havde min tøs, nu ikke haft de problemer hun nu har og havde du nu ikke boet i den forkerte landsdel i forhold til mig, så ville jeg heller ikke have haft de store problemer i, at du passede min hund, vel og mærke efter at have mødtes nogle gange, så alle parter følte kemi osv osv

    Synes også bare, at du skal blive ved med, at søge om ikke, der skulle have brug for lidt barnepige til deres hund/hunde :o)

    Kan ikke se forskellen er så forskellig fra det du tilbyder, til dem der hyrrer en hundelufter *S*


  • #8   10. mar 2008 Synes også bare, at du skal blive ved med, at søge om ikke, der skulle have brug for lidt barnepige til deres hund/hunde :o) = Synes også bare, at du skal blive ved med, at søge/forespørge på om ikke, at der lige var nogen der stod og manglede en barnepige til deres hund/hunde ;o)

  • #9   10. mar 2008 tjaa hvis jeg lærte dig lidt af kende først og du mødte buller et par gange ville jeg også ha det fint med det.. ved ikke hvad du kan tage for det har ingen ide om hvad sådan noget må koste...

  • #10   10. mar 2008 line N: Jeg er meget glad for at du bakker op omkring det og at du har haft nogle gode oplevelser med det. Jeg vil meget gerne hjælpe andre og deres hunde, men det skal selvfølgelig være i ejeren og hundens primisser

  • #11   10. mar 2008 mette R: Hej Mette.. Buller ser rigtig dejlig ud og ja man skal selvfølgelig lige mødes et par gange først. Jeg ved hellere ikke hvad jeg vil tage for det, det tror jeg at man snakker om sådan også efter hvor meget ejeren gerne vil have at man skal lave sammen med hunden, men ca 70-100 eller sådan noget, men jeg har ikke nogen ide.. men det bliver selvfølgelig konkret hvis jeg får kontakt til nogen som skal bruge pasning.

  • #12   10. mar 2008 Karina S: Hej Karina, hvor er din hund bare dejlig.. Ja det er selvfølgelig noget træls med at folk bor langt væk.. Men jeg håber selvfølgelig at der enten er nogen i jeres landsdel der gerne vil passe ellers kan vi snakkes ved igen om der skulle blive noget

  • #13   10. mar 2008 ja trist du bor sålangt væk.. jeg skal arbejde hele påsken så jeg kunne godt ha brugt en hundepasser:-)

  • Lone S
    Lone S Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #14   29. mar 2009 Hvor I Landet bor du ???
    mvh
    Lone fra Odense


Kommentér på:
Vil gerne fungere som hundepasser!

Annonce