{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.171 visninger | Oprettet:

Status og noget jeg gerne vil dele med jer :) {{forumTopicSubject}}

Ja som sagt så lå jeg damperen fra mig den 21 dec. 2012 og den ligger stadig der hvor den blev lagt.

Og har heller ikke samlet de almindelige cigaretter op igen smiley

Har ellers både smøger og væske de ligger, men det trækker bare ikke rigtigt så det kører der ud af smiley

Det andet jeg gerne vil dele med jer er et reklame program der kører på en fransk side (den kan ses på engelsk).
Den fungere på den måde man henter en lille reklame bar ned og installere.
Når man så er på computeren kører den nede i bunden om man optjener point.
Hver den 1. omregnes ens point til $$$, og når man har sparet $20 sammen kan man få dem udbetalt.
Vil dog sige det er lidt langsomt at tjene dem hvis man kører uden at gøre noget selv, men det kan lade sig gøre.

Man kan også hjælpe det lidt på vej ved at svare på spørge skemaer og andre opgaver, skal gerne forklare nærmere smiley

Jeg har lige fået min første udbetaling til min paypal, så jeg kan garantere det virker (jeg valgte at få udbetalt i euro så der gik 16 euro ind på min paypal).

Siden er her:
http://en.20dollars2surf.com/?ref=565242


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Status og noget jeg gerne vil dele med jer :)
  • #1   21. jan 2013 Status for mig:
    Lagde min damper fra mig nytårsdag, da der ikke var mere væske tilbage. Havde brugt en enkelt 10 ml dunk uden nikotin.
    Har som sagt lagt den fra mig, men har da lige taget et par hiv af damperen - uden at inhalere dampen - bare fordi jeg synes at smagen var hammerlækker.
    Men har ikke røget og skal indrømme, at trangen kommer da over mig af og til, men jeg tager osse mig selv i at der går laaaaaang tid på en dag, et par dage osv, hvor jeg slet ikke tænker på hverken damper eller smøger.

    Er sgu stolt!

    Flot gået iøvrigt Ryan.


  • #2   22. jan 2013 Status her er uændret. Jeg ryger og damper lidt på skift.
    Jeg begyndte at dampe på arbejde for at spare tid, da jeg skal stemple ud når jeg går ud og ryger, men kan dampe indenfor (endnu)
    Jeg har det fint med at ryge, jeg har indset at det ikke er nu jeg skal stoppe, men jeg har skåret en del ned og sparer både tid på uret og penge..

    Godt gået i andre, i er seje !!


  • #3   22. jan 2013 Hvor lyder det bare godt for jer alle.. her er det som det hele tiden har været, ryger og damper.. Har ingen intention om at stoppe med cigaretterne

  • #4   23. jan 2013 jeg damper fremdeles , og har ingen plan om at stoppe... tobakk ryger jeg ikke mere , og jeg kan godt mærke det på pengepungen , lugtsans og smagsans har kommet tilbage smiley

    koster ca 200 kr for 50 g tobakk her i norge og jeg ryget 2 stk om ugen smiley


Kommentér på:
Status og noget jeg gerne vil dele med jer :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce