896 visninger
|
Oprettet:
hvordan har i gjort? {{forumTopicSubject}}
chika er jo som nogen ved blevet steriliseret og har haft bodystoking (staves) på... men her til aften kom hun til at tasse på den og nu skal den selvfølgelig vaskes... i stedet har vi fundet en t-shirt som hun kunne have på men hvordan har i gjort for at få den til at forblive over såret så jeres hunde ikke kunne komme til det?
jun 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 70 Svar: 1.122
Det skaber oftest ingen problemer. Medmindre hunden slikker overdrevent i det giver et sår fra en sterilisation sjældent problemer.
Så hold øje med hende og hvis ikke hun hele tiden ligger og slikker i det, så er der ikke grund til at give hende noget på.
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 115 Hunde: 6 Emner: 248 Svar: 7.830
okt 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 291 Svar: 1.556
Iben R - jeg så dit indlæg i min sidste tråd og har fjernet plastret.. jeg er bare utroligt bange for at der skal gå noget galt og der går voldsomt betændelse i hendes sår og da min dyrlæge har sagt at hun skal have noget over det i en uge så har jeg det bedst med at følge det råd... hun er nemlig en meget uheldig hund der nærmest går alt hvad der kan gå galt med...
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 161 Svar: 3.260
jun 2005
Han havde jo også en firkant på benet hvor han var barberet (hvor han havde fået drop) og det ville han slikke så meget på at jeg var nødt til at lægge en forbinding på, men selve såret på maven (som jo var stort efter en stor operation) var han overhovedet ikke interesseret i.
Men hvis du føler dig mest tryg ved det skal du selvfølgelig give hende noget på. Hvis du har en badedragt du vil ofre er sådan en faktisk meget anvendelig.
okt 2006
så fik hun en negl til at sidde fast i en trappe så den blev revet af... så gik der betændelse i neglen og den dannede arvæv så den samme dag som hun fik konstateret HD fik hun det hele taget af igen... så spiste hun sin forbinding 3 gange og fik slikket så meget på sin barberede firkant på benet at der gik betændelse i...
så fik hun stød af en lygtepæl... så slog hun sit dårlige ben og fik nogle smertestillende som hun ikke kunne tåle så hun fik styrtende diarré lige før jul... efter jul fik hun forstoppelse..
så blev hun indbildsk gravid og fik stød igen af et gelænder med overgang i og sidst men ikke mindst fik hun livmoderbetændelse... plus der har været noget øjenbetændelse og svamp i øret ind i mellem det også...
det er noget af grunden til at jeg er så nervøs for at noget går galt fordi hun er sådan en uheldig hund...
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 115 Hunde: 6 Emner: 248 Svar: 7.830
T-shirt etc. på hende - men har du så ikke en gl. soltop eller lignende, som er meget elastisk, som du så kunne lægge udenom igen? Bare en tanke.
okt 2006
okt 2006
jun 2005
okt 2006
jan 2007
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 6 Emner: 139 Svar: 3.546
Jeg blev sendt hjem uden, men fik at vide at jeg self skulle holde øje med det.
hvordan har i gjort?