471 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Min lille Homer.. snøft.. Min lille Homer.. snøft..

Så blev det min tur til at skulle aflevere min "lille" dreng til indlæggelse på dyrehospitalet, med en betændt og hævet pote.. suk.. Hold op hvor er det hårdt, selvom det ikke er livstruende.. Men det at han ikke er herhjemme og ligge og putte med os andre..

Tror det bliver en meget hård nat uden den vilde søvn.. Vi kan blive ringet op når som helst af dyrlægen om at vi kan komme og hente ham..

Dina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min lille Homer.. snøft..
  • #1   3. mar 2008 Shit, jeg læste det som... Nu er det min tur til at AFLIVE min lille dreng..
    Godt det ikke er værre, men kan skam godt forstå dig. Der bliver så frygteligt tomt

• #2   3. mar 2008 Aj Dina da:-(

Hva har han dog lavet?

• #4   3. mar 2008 Øv Dina :o(
    Kender det godt. Det er frygteligt at skulle aflevere hunden hos dyrlægen, men god bedring med hans pote :o)
    Håber han bliver hurtig OK igen.

• #5   3. mar 2008 Så er vi lige blevet ringet op af dyrlægen..
    Det var en overfladisk skramme som der var gået betændelse i og en meget slem forstuvning. Han er blevet røntgen fotogroferet og fik stærkt beroligende (tror faktisk han decideret blev bedøvet til sidst fordi han reagerede så kraftigt når hanblev rørt på poten).. Og han får noget at vågne på nu og så kan vi hente ham igen kl. ca. 23.. Puha, det lettede.. Og så får han smertestillende osv..

Fie: Det tror jeg nok han skal blive.. Der er jo ingen der siger at han behøver at spurte rundt.. Ellers må vi lige snakkes ved hvis det ikke går så hurtigt i orden som forventet..

Camilla: Puha nej, så slemt er det heldigvis ikke.. Fy for den da.. Det tør jeg slet ikke tænke på..

Jeanette: Vi var til adfærdsbehandling hos Lillen i går (super god træning), hvor han fik lov at spurte en del rundt og lege med en af Lillens skønne hunde, fik lov til at komme "i nærheden" af nogle får og lign. Og der må han have revet sig og have fået vrikket poten om, åbenbart..

Anita: tror nu nok hurtigt at han skal blive god igen.. smiley

• #6   3. mar 2008 Nåh, det var jo gode nyheder. Bliver godt at få ham hjem hva smiley

• #7   3. mar 2008 Camilla: Ja, for den da.. Kan slet ikke undvære mine små hundebasser.. Er jo vant til at være sammen med dem hele tiden i min fritid.. hehe.. Utroligt så afhængig man kan blive af de små skønheder... smiley

• #8   3. mar 2008 Jamen det bliver man lynende hurtigt. Og så når de fejler noget bliver man jo bekymret, andet var hvis den bare var ude og blive passet.... Men rart at i snart får ham hjem igen.

• #9   3. mar 2008 Årh den bette mand:-(

Men det lyder godt at I kan hente ham om lidt:-)

God bedring til ham:-)

• #10   3. mar 2008 Oplevede det samme med min elskede oskar i dag ;o(

10 timer uden min vuffer, snøøøøøøft.

Men han er hjemme hos mor nu :o)

• #11   4. mar 2008 Mange tak alle sammen..
    Han var stadig halv bedøvet da vi hentede ham, så han orkede knapt nok at gå..
    Har ligget med ham hele natten hvor jeg er vågnet utallige gange automatisk, for lige at tjekke han var i god behold.. Så det bliver godt nok en hård dag på arbejdet i dag.. gaaab... hehe..

Kommentér på:
Min lille Homer.. snøft..

Annonce