{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
420 visninger | Oprettet:

ufrivillig vandladning? {{forumTopicSubject}}

hej emma er i sidste uge a første løbetid:D heldigvis heh men har opdaget a to til tre gange har hun kommet til a tisse ... det har været steder hun aldrig ellers har tisset.. hun er enormt renlig og går a sig selv hen og skubber på døren hvis hun trænger.. så tror det var ufrivilligt vandladning... kan det ske når en tæve er i løb?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ufrivillig vandladning?
  • #1   2. mar 2008 tina> haha oka ja ved hun gør det ude men inde?? hun ska sku ik markere inde a hun er til sjov og ballade føøøj emma gå ud og hyg med dig selv i kurven:P

• #2   2. mar 2008 Min den ene tæve sker det også for nd imellem når hun er i løb.
    Jeg tror at de får det på samme måde som os kvins, at det trykker i underlivet, og ligesom at der er forskel på os med smerter og den trykkende følelse, så er jeg sikker på at hunde også har det på den måde, også med forskellige "smerter og trykkende følelser"..

• #3   2. mar 2008 åh oka... nu emma i sin sidste uge og hun bløder ik heelt vildt det kun enkelte gange ?

• #4   2. mar 2008 Heldige dig Louise, min den ene er ved at komme i løb..1ste gang siden/efter hun har haft hvalpe, når hun så er færdig, så går der ca.1-1½md. så kommer hendes dominante søster i løb, det er som om at min den dominante altid først kommer i løb, så det passer med at hun ville ku gi hvalpene mælk, hvis hun nu ku snuppe sin "lille"søsters hvalpe hvis hun sku få nogen.
    Hun prøvede også at snuppe dem da Beauty fik det kuld i nov.07 Da jeg så hold hende væk i starten så hun sig ligesom gal på dem istedet, indtil at de var så store at de rendte og drillede hende, så kun hun alligevel ikke la være med at gøre dem rene og lege med dem..Ved så ikke om det er fordi mine er 35% rene ulve..

• #5   2. mar 2008 Dejligt at familien her er ovre DET kapitel.......*LOL*

• #6   2. mar 2008 Hehe Mette.. Jeg ville ha haft mine steriliserede inden denne gang, men så skete der j så meget at min pung skriger VENT.Ggg.. Så nu må de vente og jeg må bare passe endnu mere på , for ALDRIG hvalpe igen på de 2 piger.. :o)

• #7   2. mar 2008 Anita:

Ja, det er skøøønt med en steriliseret tæve.....Ingen problemer med ikke at kunne komme til træning, agility, svømning og hvad man ellers forlyster sig selv og hunden med:-))

Kommentér på:
ufrivillig vandladning?

Annonce