Ufrivillig vandladning ?? Ufrivillig vandladning ??
Hugin har jo været meget syg og blev i den forbindelse kastereret. Nogen tid efter kastererationen begynde at han at dryppe. Det var især efter at have været sammen med tæver og når Emil havde været "hormonel". Siden hen er det også begyndt efter motion, koncentration mv. og drypperiet er blevet til mere eller mindre vandladning.
Han er selvfølgelig blevet scannet og har fået taget prøver for betændelse og alt er negativt. Dyrlægen mener det kan være pga kasterationen idet tissetøjet til dels styres hormonelt. Jeg kan også få noget medicin til ham men vi har indtil nu villet vente. Han har fået megen medicin i sin tid og jeg er ikke meget for, at han skal have igen hvis det kan undgåes. Vi kan godt selv leve med "drypperiet" men det kan være et problem når han skal passes og ellers bare med i byen.
Nu til mit spørgsmål: Er der andre der kender til problemet ?? og evt. behandling deraf .. måske alternativt ??
dec 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 5 Emner: 38 Svar: 776
Måske jeg skulle prøve det. Mon du har noget på lager eller skal jeg tage den direkte med Bente ??
dec 2004
dec 2004
dec 2004
Ufrivillig vandladning ??