{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor langt må han gå??
  • #1   29. feb 2008 En tommelfingerregel siger, at når man får hvalpen hjem som 8-ugers, må den gå 5-10 minutter af gangen. Og den tid må man sætte op med 5 minutter om måneden, så man når op på en time, når den er ca. 1 år. Det gælder ikke de helt store tunge racer, der i meget højere grad skal holdes i ro.

Men ud fra den regel, så må den nu gå ca. 45 minutter smiley

• #2   29. feb 2008 oki - tak ... :o)

• #3   29. feb 2008 Så langt han orker????
    Tirith er 8½ måned og vi går da ture på 5 km. uden problemer. Hvis man følger hundens tempo og de får tid til at snuse osv., så overbelaster du ham ikke. Hvis han fulgtes med en hundeflok, så ville de nok tilbagelægge mange kilometer på en dag smiley
    God fornøjelse smiley

• #4   29. feb 2008 så langt han orker - han er utrættelig... så tror jeg nu holder mig til de 45 min. indtil han bliver lidt ældre :o)

• #5   29. feb 2008 Du kan fx. smide en håndfuld godbidder ud i noget græs når I går tur. Så skal han også bruge hjernen til at lede efter godbidderne mellem en masse andre lækre dufte. Det trætter Tirith rigtig godt, så hun både er træt fysisk og psykisk, når vi kommer hjem fra gåtur. Måske kan det hhjælpe på utrætteligheden smiley

• #6   29. feb 2008 vi laver masser af hjerneøvelse derhjemme, så det er ikke nødvendigt. Det er fordi jeg skal tabe mig og er blevet anbefalet at gå ture i rask tempo og så vil jeg jo gerne have oskar med, hvis han kan holde til det. det er ikke som hygge-gå-tur. Dem går vi så mange af i løbet af dagen

• #7   29. feb 2008 Det er også fordi jeg vil tabe mig at vi går lange ture smiley Men når Tirith går med, så er det ikke i så rask temp, som jeg ville fortrække. Men så kompenserer jeg ved at vi løber hurtigt en 200-300 m. Tirith synes det er supersjovt og jeg får pulsen op smiley

• #8   29. feb 2008 oki - det vil jeg prøve så... Takker :o)

Kommentér på:
hvor langt må han gå??

Annonce