{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

Dr. dyr igen igen igen etc..... {{forumTopicSubject}}

Har været til dr. dyr igen til aften for GUD ved hvilken gang smiley

Var på besøg hos en veninde med Nando og kommer tilbage efter at jeg har været på det lille hus. Hvad ser jeg så på gulvet? En Myrelokkedåse totalt gnasket i stumper og stykker. Veninden har intet hørt, da hun havde en forretningssamtale imens smiley Dåsen er åbenbart ved et uheld blevet skubbet ned fra vindueskarmen, hvor den normalt står, og så har Nando besluttet at det var en lækker lille sag... Jeg stikker ham en rundtom rugbrød (hvis han nu skulle have spist gift og/eller plastic, så håber jeg at det forer maven lidt indtil vi kommer til dr dyr)

Så vi ringer til dyrlægen og aftaler at vi kommer med det samme, så han kan få noget brækmiddel. 30 min efter er vi i konsultationen og Nando får brækmiddel, og snip snap snude er det hele ude smiley

Stakkels lille pus. Heldigvis så har brækmidlet da ikke påvirket ham særlig meget. Han knækkede sig 3 gange og det var det. Der er jo andre hunde, som bliver meget påvirket af det, men ikke Nando. Han er fuldstændig frisk og frejdig nu, men PUUH der fik jeg sved på panden.

Så en hyggelig veninde aften, blev istedet til en udflugt til Brenderup til dyrlægerne der smiley

Håber jeres aften har været lidt mindre svedfremkaldende *gg*

Knus Cemile

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dr. dyr igen igen igen etc.....
Kommentér på:
Dr. dyr igen igen igen etc.....

Annonce