{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Min højt elskede lille Spedy er død.. {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige blevet ringet op fra dyrehospitalet, og fik at vide at min elskede baby, Spedy lige er død, han blev kun 9 uger. jeg skriver det herinde, for jeg kan ikke overkomme at skulle skrive det i alle de grupper vi lige var blevet optaget i, jeg nåede jo kun at ha ham i nøjagtigt 7 dage, men han var ikke mindre elsket af det, faktisk mere fordi at han var syg allerede fra 1ste dag, så jeg knyttede mig utrolig tæt til ham med det samme og omvendt. Han døde fordi hans nyrer stoppede med at fungere. Jeg håber at jeg har fået skrevet det som "folk" normalt spørger om, mens jeg er i chok og ikke rigtigt har fattet det, så jeg kan skrive om ham, for jeg kender mig selv og ved at der ikke går mere end en ½ til højst 1 times tid så kan jeg ikke omtale det i et godt stykke tid. Det håber jeg at alle forstår.. Jeg prøver at være herinde som før og hjælpe med at finde hunde og Deres ejere i Most wanted o.l.det plejer at hjælpe mig at hjælpe andre når et af mine dyr "tager afsked"
Jeg ved ikke hvad jeg mere kan skrive, jeg er bare så tom lige nu, for jeg kan ikke forstå at han er væk.

Er der nogen der vil vide noget specielt, som jeg ikke har fået nævnt, så skriv en PB, men jeg kan ikke love hvornår jeg besvarer det, selv om at jeg måske læser det hurtigt, men jeg skal nok svarer på et eller andet tidspunkt..Ok..På forhånd Tak..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min højt elskede lille Spedy er død..
Kommentér på:
Min højt elskede lille Spedy er død..

Annonce