{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

Store hunde bruges nu som vagthunde. {{forumTopicSubject}}

Så det lige i tv. De store hunde søges nu, som beskyttelse mod vold og indbrud. Måske det er en chance for alle de stakler på internaterne. For de store hunde er i overtal der.
Men som DKK`s Liselotte sagde, så er det en livsstil at have hund. Så hvis det kun er som vagtværn, så er det bedre at installere en tyveri og overfaldsalarm.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Store hunde bruges nu som vagthunde.
  • #2   18. feb 2008 Det er vel ikke nogen nyhed at folk anskaffer sig en hund for at føle sig tryg.

• #4   18. feb 2008 jeg syens det er et problem at folk køber hudn kun som beskyttelse.. for ofte tror jeg ikk folk aner hvilken hund de køber

• #5   18. feb 2008 jeg føler mig også tryk med mine hund. men ik fordi hankan forsvare sit hjem som en stor hund, men bare det at man har dem er en stor tryghed syntes jeg smiley

• #7   18. feb 2008 Ja men bonus er jo hvis man godt kan lide hunde men samtidig have en hund der kan sige VUF-

JEg frygter at nogen gør mine hunde ondt ....

• #8   18. feb 2008 Jeg har en stor hund men en vagt hund er han ikke *gg* . smiley

• #9   18. feb 2008 altså der er ski meget vagthund over en chihuahua hehe...
    den er i hvert fald selv overbevist om, at den er farlig ;D

Jamie er såååå skræmmende, når der kommer gæster ;o)

Men altså vi har så valgt at supplere ham med G4S alarm... så han ikke skal arbejde hele tiden ;D

• #10   18. feb 2008 Tænk hvis en tyv sparker min hund mens jeg ikke er hjemme, Puha tanke er ikke til at bære -

• #11   18. feb 2008 Må indrømme at en af de grunde til jeg går efter en stor race, nu her hvor jeg vælger hund, er at jeg kan føle mig mere tryg når jeg flytter ud alene. Derudover har vi altid kun haft store hunde, og det er dem jeg haar det bedst med,

• #13   18. feb 2008 En chi vil da altid kunne bide tyvens sandaler itu...

• #14   18. feb 2008 Det var osse i jyske vestkysten i går (eller var det i forgårs?)
    Politiet udtaler at det er en god idé at få en stor vagthund, da det virker bedre end en alarm...

Og så skidt da med alle de uvidende hundeejere med deres "vagthunde" som så kan lave problemer for os andre, der kommer til at færdes på gader og stræder fremover:o(

• #15   18. feb 2008 jeg har 2 store hunde, ikke købt som vagthunde, men de passer rigtig godt på vores hjem.. her er der ingen der går ind uden en invitation..

• #16   18. feb 2008 Her i omegnen har de lokale håndværkere sikkert spredt rygtet om at hos os skal man ringe på først smiley

Man skal ikke bare vade ind når mors hund passer på mor

• #17   18. feb 2008 vi havde besøg af en alarmkonsulent i dag, da vi jo lige har fået alarm...

han sagde at det helt nye er, at tyvede sprøjter gas i hovedet på hunde, som kommer dem i vejen....

Jeg er sgu ligeglad med om de stjæler vores tv, pc osv... jeg er mere bange for Jamíe... han er stadig hvalp og le omsættelig....
    Og så tænker jeg også på, at når der kommer en lille lalleglad vapse imod dem, at de måske kunne finde på at sparke ham...
    eller at de jo ikk lukker efter sig, så han stikker af...

det er min 3 største skrække!

• #18   18. feb 2008 stavefejl koster gratis ;D

• #19   18. feb 2008 Har valgt en stor hund, da jeg gerne vil kunne klappe den uden den vælter... Ja oplever bestemt at ingen kommer uanmeldt ind på vores gård, men her er det bare en sidegevinst

• #21   18. feb 2008 Det er kun i tegnefilm

• #22   18. feb 2008 Selvom Tezza er lillle kan gun godt snappe. Så ingen her, der ikke har noget at gøre.

• #23   18. feb 2008 syntes ikke folk skal skaffe en hund KUN pga den skal passe på huset. Der er jo også arbejde ved en hund. OG så i så den hund i tv, den var fandme så fed at den ikke kan rende en tyv op....
    Nå men udover det så siger loven at hvis man har hund i huset så SKAL man skiltre med det så tyven er indformeret inden han går ind, sikke noget pis, og hvis man ikke skiltre med det ja så er der erstatning til den stakkels tyv. fuck jeg fatter ikke det danske system

• #24   18. feb 2008 bucher er besem ikke køb som vagt hund men det tror han selv. her kommer ingen ind hvis de ikke er velkommen.
    jeg er sikker på a hvis der kom en tyv gas eller ej skulle butcher nok holde dem op i et hjørne til hans mor kom hjem. og så ville han side og kigge solt på mig og sige se mor det har jeg lært il træning. jeg har skile i alle mine vindure om at der bor to hunde i hjemmet, jeg ror heller ikke der er så mange der har lydt il at gå ind hvis bare buctcher sidder inden for og smiler med alle sine tænder til dem

• #25   18. feb 2008 altså de gør ligesom ved rasteplads tyveri... smider gas ind... så kan hunden nu ikk gøre så skide meget...

eller har en spray og sprayer direkte på dem....så de falder om...

tror nu på hvad alarmmanden sagde... For det med bidske hunde eller vagthunde har eksisteret i maaaange år... så er det vel også på tide, at tyvene finder en udvej.

Synes det er frygteligt...

• #26   18. feb 2008 I villakvartere hvor tyvene ved hvad de går efter og hos hvem , tror jeg bestemt alle midler vil blive brugt.. Sådan som hos os ude på landet, hvor de rydder husene.. Der kører de igen når de oplever hundene.. Det er ihvertfald hvad vi oplever... Der er mange der har haft indbrud rundt omkring

• #27   18. feb 2008 ja jeg synes sgu det er uhyggeligt at man skal gå og tage højde for at evt. fjolser vil stjæle ens ting ;o(

• #28   18. feb 2008 mine er heller ikke købt som vagt hunde, men i aften hvor kærsten ikke er hjemme, så passer de fandme på. de farer op af de mindste lyd.
    Peter< den var sq god, tror dit forikrings selvskab vil kigge lidt hvis du skal erstatte en ny røv hi

• #29   19. feb 2008 Jeg synes at det er super godt og helt i orden hvis man vil ha' sig en stor vagthund !!

Sålænge man er klar over at hunden har behov som skal dækkes ligesom alle andre hunde smiley

Kommentér på:
Store hunde bruges nu som vagthunde.

Annonce