{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.384 visninger | Oprettet:

Åh . Store idiot !! {{forumTopicSubject}}

Man skal fandme passe på med hvem man giver lov til at snakke med sin hund !
igår da mig og alina var på luftetur kommer der en ældre herre gående . Han spørger pænt om han må sige hej til hende, og selvfølgelig må han da det . Han er rigtig venlig, spørger ind til race, alder og siger hun er virkelig sød osv .

Pludselig, inden jeg overhovedet når at få sagt så meget som H'et i, hey stop, får alina et ordentligt såkaldt smølfespark over snuden . Hun giver selvfølgelig et piv fra sig, og render om bag mine ben .

manden kan hverken svare på hvorfor han gjorde det, sige undskyld, eller noget som helst . Jeg spørger jo selvfølgelig hvorfor helvede han tror han kan tillade sig at gøre dette overfor min hund, at han bare skal holde fingrene for sig selv osv . Han bliver bare ved med at stå at sige at sådan skal en hvalp ikke være (alina stod og logrede med halen, ingen bid, hoppen op eller noget overhovedet, højest et kærligt slik på mandens fingre) og det er det eneste han kan sige . Nåh ja, han kunne så også lige rigtig elegant udtrykke hans mening om at når jeg er sådan en skide sur kælling, så gider han da ikke snakke med mig eller min lorte hund .

ingen god start med mødet med andre mennesker for lille alina .
Arrrrgh . Nogle mennesker burde virkelig være lovlige at give sådan en dummeflad .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh . Store idiot !!
Kommentér på:
Åh . Store idiot !!

Annonce