En opringning om hjælp!!!!!!! {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Fik her til aftes en opringning fra en, som havde brug for hjælp til at finde et nyt hjem til en hund.Han hedder Claus og har taget Charli under sine vinger.
Desværre kan jeg ikke tilbyde at tage hunden da jeg har 4 selv i forvejen. Jeg fik ham til at skrive en mail omkring hunden og i kan læse den her.
Håber at nogle herinde kan hjælpe.
Jeg kender intet til hunden og ej heller Claus. Men har efter samtale med Claus fået det indtryk at han har hjertet det rette sted og han ønsker at finde et godt hjem til Charli så hurtigt som muligt.
I kan læse han mail her og kontakte ham hvis i kan hjælpe. i kan se billeder af Charli her
http://www.gipote.dk/annoncer/blandingshunde
Det er den annonce som er blå.
Mail fra Claus
Hejsa
Jeg lærte for 2 måneder siden en 21årie mand at kende gennem min vennerkreds.
Han havde en sort hanhund blanding af schefer og labardore og den er 2 år gammmel. Efter at have set hans lejlighed og hvor lidt tid den hund fik blev jeg noget bekymret. Men jeg blev rasende da jeg fandt ud af at ejeren havde taget en udlandstur på 4 dage og ikke havde fået en ordenlig aftale med hundepasning blandt vennerne.
"Charli" var alane hjemme i 4 hele dage og det er dyremishandling i mine øjne. Ejeren skyldte mig imellemtiden 1000kr. for noget kørsel og brændstof så jeg satte foden for døren hos ham og sagde at jeg købte den hund for de 1000kr. han skyldte.
Ejeren Blev ked af det, men var indforstået med at det var det bedste.
"Charli" Har nu været hos min nabo i 3 dage og vi har fundet ud af at han er renlig, lydig, bider/knurre ikke hvis man vil tage mad/legetøj fra ham. Det han mangler er at blive aktiveret og få en masse motion. Og måske lige et bad og få klippet negle.
Jeg er selv selvstændig og har ikke mulighed for at tage Charli under mine vinger, men søger et rigtig godt hjem til ham.
Jeg kan leverer ham i jylland og fyn og han skal ikke koste en krone. Dog vil jeg have lov til at sige nej hvis jeg fornemmer at det ikke er det rigtige sted for charli, håber du forstå.
Håber du kan hjælpe da jeg ikke kan se aflivning som en udvej selvom det er blevet forslået.
Mvh Claus Bak
Tlf: 40598042
okt 2007
Følger: 44 Følgere: 42 Hunde: 4 Emner: 44 Svar: 258
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 236 Svar: 9.475
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 571
feb 2008
Følger: 1 Svar: 1
Mange tak for de pæne ord.
Jeg har været nødsagdig til at sætte charli på en hundepension indtil jeg finder en køber til ham.
Desværre er jeg ikke født med en guldklup i røven så håber snart jeg finder en ny ejer til ham da jeg gir 100kr. pr dag.
En opringning om hjælp!!!!!!!