818 visninger
|
Oprettet:
Erfaring med LEO genius {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der har erfaring med dette aktivitetslegetøj?
http://www.smileydog.dk/shop/aktivitetslegetoej-leo-1584p.html
Jeg vil gerne bruge det til både vådfoder og godbidder. Jeg havde egentlig bestemt mig for en kong, men den er ikke så velegnet til godbidder.
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.884
Jeg bruger den til at aktivere Luna. Hun får hældt sit tørfoder ned i, og skal så "ryste" det ud..
Jeg bruger kong til det der er vådt eller opløst..
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 55 Svar: 462
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.272
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.272
dec 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 101 Svar: 1.101
Jeg fodrer med hjemmelavet mad, så jeg ville også gerne kunne putte det i. I madskålen går der nemlig ikke mange sekunder før det er væk.
Han har en bold til godbidder, men den er simpelthen for nem! Og det lyder som om LEO'en er perfekt til det. Så må jeg købe en kong til maden.
dec 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 8 Svar: 328
Jeg har valgt at lukke åbningen i toppen, da han ellers kan tømme den på meget kort tid - ved at åbningen er lukket, tager det ham noget længere tid at tømme den og det er det der i mine øjne gør den så genial - der må jo gerne være lidt udfordring i den.
Han har også en alm aktivitetsbold, men den er yderst sjældent i brug. Han har også en BusterCube - desværre har han svært ved, at bruge den herinde, da han i modsætning til leo' en ikke selv kan trække den ud, når den kommer i klemme under reolerne = at der er mere aktivering i den for mig end for ham og så går ideen med 'selvaktivering' jo lidt sløjfen.
Leo' en kan klart anbefales
Erfaring med LEO genius