{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med LEO genius
  • #1   5. feb 2008 Tror ikke du kan bruge det til vådfoder..

Jeg bruger den til at aktivere Luna. Hun får hældt sit tørfoder ned i, og skal så "ryste" det ud..

Jeg bruger kong til det der er vådt eller opløst..

• #2   5. feb 2008 Jeg kan kun sige GENIAL;-) og anbefale den varmt.

• #4   5. feb 2008 Mine hunde er også glade for den især Caspar får lang tid til at gå med den:o) Bruger tørkost og lidt større godbidder:o)

• #5   5. feb 2008 Men har også en kong til den hver hvor jeg bløder tørkost op og putter det i eller en bleende lidt ris og kylling og så fryse det, kun fantasien og hvad hunde kan tåle sætter grænser, er også meget glad for kong:o)

• #6   5. feb 2008 Det lyder som om det ikke er et helt dårligt køb smiley
    Jeg fodrer med hjemmelavet mad, så jeg ville også gerne kunne putte det i. I madskålen går der nemlig ikke mange sekunder før det er væk.
    Han har en bold til godbidder, men den er simpelthen for nem! Og det lyder som om LEO'en er perfekt til det. Så må jeg købe en kong til maden.

• #7   5. feb 2008 Zacho har også en Leo og den er langt bedre end mange af de tilsvarende selvaktiverings'ting' der er på markedet.

Jeg har valgt at lukke åbningen i toppen, da han ellers kan tømme den på meget kort tid - ved at åbningen er lukket, tager det ham noget længere tid at tømme den og det er det der i mine øjne gør den så genial - der må jo gerne være lidt udfordring i den.

Han har også en alm aktivitetsbold, men den er yderst sjældent i brug. Han har også en BusterCube - desværre har han svært ved, at bruge den herinde, da han i modsætning til leo' en ikke selv kan trække den ud, når den kommer i klemme under reolerne = at der er mere aktivering i den for mig end for ham og så går ideen med 'selvaktivering' jo lidt sløjfen.

Leo' en kan klart anbefales smiley

Kommentér på:
Erfaring med LEO genius

Annonce