454 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Royal Canin, hjælp til racespecifikt.. Royal Canin, hjælp til racespecifikt..

Min hund er lidt kræsen hvad angår tørfodder, men har nu endelig efter at have prøvet ALT fundet ud af at han ELSKER Royal Canin`s tørfodder til Gravhunde.. Han kan spise det uden "alt muligt lækkert" oveni, og selv i en Kong, hvilket jeg aldrig har prøvet før.. Dejligt endelig at have fundet et tørfodder han gider, MEN nu er problemet jo ifølge dyrhandelen at han IKKE er en gravhund, men derimod en Dværgpinscher, og så må han jo ikke spise det foder syns min dyrhandler *griner* Jeg tænker jo at begge er samme størrelses kategori, og begge er aktive hunde osv osv.. men er det mig der er helt galt på den ved at fodre ham med gravhunde mad( ifølge dyrhandler er jeg tosset) smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Royal Canin, hjælp til racespecifikt..
  • #1   29. jan 2008 Jeg giver mine schæff. og unghunde det foder som RC har udviklet til grand d. og sanktbernh. osv.
    De stortrives på det.
    Jeg oplevede i starten, da jeg skulle bestille og betale gennem min dyrehandler, at han undrede sig fordi jeg havde schæf.
    Men han sagde det kun een gang. så jeg fodre med det som jeg synes mine hunde har det best med.

• #2   29. jan 2008 Du kan roligt fodre din hund med Royal Canins gravhunde foder. En af vores Sheltier bliver fodret med det fordi der er lavere energi indhold i det end i sensible som de andre får. Jeg talte med deres opdrætterkonsulent og spurgte om det var en idé med Gravhundefoderet og det bekræftede han.

• #3   29. jan 2008 Min erfaring: man skal passe på med at give forkert foder. Jeg gav rc giant til mine hunde, men jeg blev kloger da min hund på 10 mdr var 68 høj og vejede 50 kg, han var simpelthen vokset alt for stærkt på det.

• #4   29. jan 2008 Det kan du bare gøre!!

De har udviklet deres foder på et testcenter hvor de så har undersøgt en masse af racens svaghedder og om det evt. kunne afhjælpes med foder. Så i gravhunde foderet er der sikkert lidt ekstra kalk til den lange ryg og måske er foderbidderne tykkere end andre men bløde i midten for hunde mens tansten.. osv.

Kan du følge mig? Altså de prøver bare at udvikle noget som er specifikt godt for denne race men andre racer kan sagtens spise det.

Dog skal man passe på med hvalpe mad til en af de store store racer og en lille hund.. da de prøver at få de store racer til at vokse sig langsomt store så deres knogler og så'en kan følge med...

Håber det gav mening.. smiley

• #5   29. jan 2008 Bodil: Havde, han er blevet aflivet d. 15 nov. Hans krop kunne ikke holde til at være vokset så hurtigt.

Og jeg syntes ikke det er mærkeligt

• #6   29. jan 2008 Dennie. Det gør miog ondt at høre. Mine har ikke taget skade af det tvært imod.

• #7   29. jan 2008 ok tak for det alle sammen smiley

Kommentér på:
Royal Canin, hjælp til racespecifikt..

Annonce