{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

Overbeskyttende . {{forumTopicSubject}}

Min prazsky han, på snart 4 år, er meget overbeskyttende !
Sommetider er det så slemt at man ikke kan give mig et kram, uden oskar napper ud og begynder at skabe sig, især over for mænd . Og hvis jeg holder ham mens folk vil give et farvel kram, så bliver han rigtig sur og blotter tænder . Samtidig, vil han slet ikke acceptere at folk gør bare det mindste der minder om at 'slå' . Bare et kærligt klap på låret, kan resultere i at oskar bliver helt vild og begynder at gø og 'bide' . Førhen markerede han sig bare lige ved at hidse sig op, og snappe ud for at vise at det der ville han altså ikke have ! Det kan godt være oskar er en lille herre, og det er begrænset hvor meget skade han kan gøre . Men det kan altså gøre ondt når han får fat i skindet, og det er altså ikke iorden, selvom det da er meget pænt af ham at prøve at passe på mig . smiley

han er som sagt blevet værre end han har været førhen, så derfor vil jeg gerne høre om der er noget jeg kan gøre for at han slapper lidt mere af, og ikke farer sådan i flint ?!

(det skal lige siges at oskar som lille overværede at jeg fik 'tæsk', og det er efter han så det han er blevet sådan)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overbeskyttende .
  • #1   27. jan 2008 Får han lov til at være i sofaen og sove i sengen?

• #3   27. jan 2008 Jeg kom til at tænke på, om en af dine mandlige venner, kunne hjælpe med at vise ham at alle mænd ikke er farlige. Ved at give godbidder og ae dig på skift. eller kramme. For når du siger det var siden du fik tæsk, er det for mig som om mænd blev farlige på det tidspunkt.

• #4   27. jan 2008 Ja, han er både i sofa, og somme tider i sengen . Har selv tænkt tanken om at jeg måske bare var alt for sød ved ham, som skrevet, behandler ham mere som baby, end som hund . Men så undrer det mig bare det hovedsageligt er overfor mænd han bliver sur . Mine venindes kan sagtens give mig kram uden der er noget . Men mænd er udelukket medmindre det er en han har haft tæt kendskab til i længere tid, såsom min far f.eks .

• #5   27. jan 2008 Mariann - ja, det kunne da være noget der var værd at prøve .

Kommentér på:
Overbeskyttende .

Annonce