Overbeskyttende . {{forumTopicSubject}}
Min prazsky han, på snart 4 år, er meget overbeskyttende !
Sommetider er det så slemt at man ikke kan give mig et kram, uden oskar napper ud og begynder at skabe sig, især over for mænd . Og hvis jeg holder ham mens folk vil give et farvel kram, så bliver han rigtig sur og blotter tænder . Samtidig, vil han slet ikke acceptere at folk gør bare det mindste der minder om at 'slå' . Bare et kærligt klap på låret, kan resultere i at oskar bliver helt vild og begynder at gø og 'bide' . Førhen markerede han sig bare lige ved at hidse sig op, og snappe ud for at vise at det der ville han altså ikke have ! Det kan godt være oskar er en lille herre, og det er begrænset hvor meget skade han kan gøre . Men det kan altså gøre ondt når han får fat i skindet, og det er altså ikke iorden, selvom det da er meget pænt af ham at prøve at passe på mig .
han er som sagt blevet værre end han har været førhen, så derfor vil jeg gerne høre om der er noget jeg kan gøre for at han slapper lidt mere af, og ikke farer sådan i flint ?!
(det skal lige siges at oskar som lille overværede at jeg fik 'tæsk', og det er efter han så det han er blevet sådan)
sep 2005
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 479
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 604
jul 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 66 Svar: 469
jul 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 66 Svar: 469
Overbeskyttende .