{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

Får nogen stress af din hund ? {{forumTopicSubject}}

Når jeg engang imellem har min mor med på gåtur så siger hun altid "Jeg får STRESS af dig Laura"..
Fordi at hun fiser sådan frem og tilbage og der altid er krudt i røven på hende når vi er ude.. ( Hjemme er hun dimentral modsætning og meget rolig )

"Sådan var Mille aldrig" .. Nej flot mor at du forbinder lille unghunde-Laura med Mille , vores gamle Golden Retriever som jo tænkes på som hun var de sidste par år...

Hvis Laura har lyst til at fare 50 meter frem, for bare at spæne tilbage og så hoppe rundt i cirkler eller grave fanatisk i et hul - ja så skal hun da ha' lov til det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Får nogen stress af din hund ?
  • #1   18. jan 2008 Min mor mente også hun fik stress af Lilly da hun var yngre. Men ikke mere, da Lilly nu er gammel og kedlig *GG*

Dog kan folk blive "stressede" når Lilly gøer og ikke vil stoppe igen.

• #2   18. jan 2008 Ja.. jeg kan faktisk godt få stress af coco (min egen hund).... han er over det hele hele tiden når vi er ude.., der er enormt meget jagtinstinkt i ham, så han skal følge med i alt.. og det kan altså nogen gange godt gi mig selv stress smiley

• #3   18. jan 2008 Hehe Tinna er også helt sikker på at lille Lilly var en vild basse som lille :o)

Min mor får også stress af Tyson når hende og min far er på tur med ham.

• #4   18. jan 2008 Hmm Når vi er hjemme hos min far og har hundnene med så høre vi tit ordet stress smiley

Men med en lille hvalp og en jack russel sammen ja så e der fart over feltet og man skal holde øje med hvor man går smiley

Noah kan også være slem til at sku drille tøserne så de lige pludselig leger ta fat smiley

• #5   18. jan 2008 Mosekonen: Det var hun bestemt. Og helt ustyrlig. Min mor var vant til min anden hund Ronja, som var 10 år gammel, så hun fik fnidder af at lilly løb på væggene *GG*

• #6   18. jan 2008 INGEN får stress af Emma.......hvis de gør så er de dælme nem at stresse :o)

Hun har hende rolige og afslappet tempo konstant.....ude som inde........hun ligner faktisk en hun på 12 år i væremåde.......men jooo hun kan da godt blive lidt pjattet.....men max 15 min, så er det løjet af igen *GG*

• #7   18. jan 2008 Hende = hendeS
    hun= hunD

• #8   18. jan 2008 Tinna - Må jeg prøve at sige til min mor *G*
    "jamen Laura skal nok blive voksen og kedelig på et tidspunkt" smiley

Hende med de 3 - Der er også meget Terrier i Laura når vi er ude. ( Hun er blanding med terrier i ) og der er fart på... Hun går sjældent i snor fordi at vi bor lige ud til enge og åen..
    Kan også nogen gange få en fis af hende når hun er i snor dog *G*

• #9   18. jan 2008 Sussi - *G* ... lyder MEGET stressende ..

• #10   18. jan 2008 Emma er en dejlig hund smiley Hun er total favorit når hun er ude på internatet *GG*

• #11   18. jan 2008 Stine: uh ja, det med snoren kender jeg godt.. jeg går for det meste med coco i en flexline når vi er ude og gå, for han er jo det mest irriterende i en alm. line da han jo altså gerne lige skal ha det, det og så lige også det der med smiley så også her, enten fri, eller i lang line smiley

• #12   18. jan 2008 hvis hunden ikke hopper op af mig eller på anden måde kræver min opmærksomhed eller den bliver ved med at gø, så er jeg da totalt ligeglad, når det er udenfor

• #13   18. jan 2008 He he Tinna.......skønt at høre :o).......hun er ski også så nem at omgåes.......hun elsker jo alle mennesker i verden........og så har hun sikkert be-be blikket på når hun sidder der :o)

• #15   18. jan 2008 De fleste får stress af Cassius....

Vi selv tager det rimeligt roligt... Jeg synes han er skøn med alt sit krudt i røven ;o)

• #16   18. jan 2008 Min mor fik stress af Møffe førhen -nu hvor Happy er kommet til, så synes hun slet ikke Møffe er så slem *GG*

Og så har hun fået æren af at babysitte Happy denne weekend, så hun skal nok få sit at se til hehe

• #17   18. jan 2008 Tror jeg ville have svært ved, at have en over aktiv hund når nu jeg er vant til rolige Emma.
    Vi passede engang nogle venners hund.........er du da svimmel der var knald på.....nonstop i 6 timer........shit jeg var træt bagefter :o))

• #18   18. jan 2008 Ja Emma er nem - og hun er god sammen med Lilly. De er gode til at ignorere hinanden *GG*

• #19   18. jan 2008 Viggo kan ikke stresse NOGEN eller NOGET.......aaaaaaah, af og til, når han går amk med at snakke med sit pivedyr.Men ellers........så er han ren zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

• #20   18. jan 2008 LoooL Tinna.....ja se det ved vi to, at DET er positivt :o)).....Emma har det sku bedst når andre hunde ignorere hende.......og sådan har Lilly det jo nok også .o)

Men Emma har sku fået en kæreste herude i området........hun er drøn forelsket i en stor dejlig han bullmastiff.....ikke en enkel irettesættelse fra hendes side....han må alt :o)

• #21   18. jan 2008 LoooL karin.........kender det........Emma trækker 15 ton torsk hjem om dagen *GG*

• #22   18. jan 2008 Lilly har også få hunde, som hun beundre.
    Der er en gammel stor hønsehundeblanding, kastreret han, som hun sværmer for. Ham vil hun ikke lade være hvis hun møde ham.
    Alle andre hunde skal bare holde sig væk, men mindre hun invitere dem til leg *GG*

• #23   19. jan 2008 Havde nær fået stress af Balder i dag - Gik en laang tur med ham da jeg kom hjem, legede lidt med frisbeen ude i haven, trænede lidt, gik en tur mere - Hvad gør hunden ja han angriber smudsmåtten indenfor døren et utal af gange. Bliver til sidst så træt af skælde ham ud, at jeg helt fjerner den... Hvad gør han så, jamen så snupper vi da bare lige et par sko og løber rundt med. De bliver også fjernet... Så finder han da lige en kuglepen OG løber rundt med!!!! Nå ja glemte helt, da alt dette var blevet fjernet, jamen så kan man jo også bare begynde at gø. Frække hund går hen foran mig og begynder at gø... Opmærksomhed tak

• #24   19. jan 2008 JA det må man sige.. når vi har besøgt svigermor med hele banden, klager hun over at hun efterfølgende har nogle forfærdelige drømme, hvor hun skal holde styr på dem alle sammen, på en gang og løber rundt og fanger dem ind, hvor erfter de stikker af og hun kan starte forfra hihihi =oD

• #26   19. jan 2008 Nogengange tænker jeg, at det ville være skønt med en af de hunde, der er rooooolige.....

Men tænker jeg den videre, så tror jeg faktisk jeg ville ende med at kede mig lidt. Jeg er bange for, at sådan en hund ville blive et møbel i vores hjem...

Men jeg har så heller ikke prøvet andet end en med krudt i røven og går da også efter det, når jeg kigger efter hund...

Hvad med jer? Hvilken værdi vægter I og har I fået det, I gerne ville?

Kommentér på:
Får nogen stress af din hund ?

Annonce