{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

problem med "renlighed" {{forumTopicSubject}}

Jeg skriver på vegne af en veninde.

Hun en lab. der har en del mindre problemer.

Den skider indenfor (ikke udenfor, da tisser den kun)
- om hun er hjemme eller ej, så laver han på gulvet.
- den kan faktisk skide lige bag ved hende.

Den hiver meget og gør så voldsom af andre hunde når den ser dem.
- Det er faktisk rigtig meget, trods kvælerhalbånd.
- Folk går på modsatte side når de møder dem

Den hører ikke efter hende
- selvom den godt kan høre efter hendes mor og kæreste

Jeg har nok en lille mistanke om at den ikke har respekt for hende?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problem med "renlighed"
  • #1   15. jan 2008 ja det kunne godt lyde sådan.. hvor gammel er den?

• #2   15. jan 2008 ca 1 år

• #3   15. jan 2008 det er en omplacering hund

• #4   15. jan 2008 Det lyder som om den absolut ingen respekt har for hende.
    fie opfører sig på samme måde over for mig og min mor imens hun høre efter hvad min faar g morfar(han passer hende tit) siger.

jeg har gået til træning og hun er så småt begyndt at lystre men hun har stadig tidpunkter hvor hun bare lader som om hun ikke kan høre mig.

hun lystrer stadig ikke min mor overhovedet.

• #5   15. jan 2008 Sig til din veninde at hun skal gå til træning med den eller få hjælp fra en profesionel "hunde person" for det bliver bare værere og værere med tiden det kan vi se med fie

• #6   15. jan 2008 1: Jeg kan ikke lide kvælerhalsbånd, det er meget usundt for hundens hals og nakkehvirvler, og det kan gøre problemer med trækkeri værre.
    2: At den gør af andre hunde behøver ikke at skyldes agresivitet, det kan også være at den er desperat efter at få lov til at lege med dem, men ikke ved hvordan den skal gebærde sig.
    3: Hun skal spraye med citronspray steder den plejer at skide (er der duftspor er det en invitation set fra hundens side til at gentage udåden), så skal hund flytte madskålen ind i det rum den skider mest (de kan ikke lide at skide i nærheden af deres mad)
    4: Jeg ville gøre som når man gør en hvalp stueren dvs. tage den ud mange, mange gange om dagen.
    5: Det kan også være at den gør det for at få opmærksomhed? I så fald skal hun ikke skælde den ud, men ignorere den
    6: Hvis intet af det ovenstående virker ville jeg kontakte en adfærdsterapeut!

Håber hun kan bruge det.

• #7   15. jan 2008 Jeg har læst om en såkaldt "grime" man bruger, når man går tur. Når så hunden begynder at trække, bliver dens hoved "trukket" opad. Det er ubehageligt og den burde lære, at det så ikke længere er særlig fedt at trække. Jeg ved ikke om det hjælper eller om man overhovedet kan få dem? Men jeg håber de finder ud af noget... Helst uden kvælerhalsbånd. smiley

• #8   15. jan 2008 Jeg skulle faktisk lige til at skrive det samme som Anne Sofie! I "det er mig eller hunden" var den meget effektiv...

• #9   15. jan 2008 - og det skader ikke hunden, eller gør ondt på den i modsætning til kvælerhalsbåndet...

• #10   15. jan 2008 Susan - Undskyld jeg spørger, men er det den hund du har i din profil?

• #11   15. jan 2008 Ud fra de meget få informationer der her er givet og uden at kende hund, ejer eller de enkelte situationer irl, vil jeg sige:

Enig med de der er inde på førefejl!

Se at for noget fornuftig træning og kærlig + konsekvent træning og samarbejde igeng med den hund - og lad være med, kun at have fokus på at hunden gør alle mulige ting galt - vend blikket den anden vej (op mod føren) og kom igang..ss.....

Kommentér på:
problem med "renlighed"

Annonce