{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

Vores besøg hos kiropraktor ! {{forumTopicSubject}}

Agge var hos kiropraktor i dag.. Og jeg siger bare, det var i den grad en positiv oplevelse !

I korte træk kan jeg fortælle, at hun startede med at, registrere noget ved hans pels !( Som af alle iøvrigt bliver rost til skyerne.. ) Kobberfarvet skær, bølger ned af ryggen, samt der var en slags hmm " pletter".. Kunne godt se, da hun fortalte det.. Anyway, skal han på en slags udrensningskur, og jeg vil (når jeg får produktet) kunne se resultat eft. 5 dage !

Så gennemgik hun skelettet, brystbenet skulle rettes, noget i nakken skulle rettes, han har en let buet ryg, (skyldes vokseværk) skulle rettes, hofteren var skæve og de blev også rettet..! Jeg siger jer.. det var TYDELIGT, at mærke forskel..

Efter behandlingen, var det ligeledes tydeligt at se, at det forben han "skånede" trådte han væsentligt mere igennem på.. hans albue sidder pt. korrekt ! For det vil tage lidt tid, inden han "husker" at gå korrekt på benene..Der skal så følges op på behandlingen nogle gange..

Han skal holdes i ro en uge, og derefter bruges almindeligt igen..

Jeg må jo nok tilstå jeg er benovet..Især da jeg selv TYDELIGT kan se foreskellen !
-Hans ryg er helt anderledes -lige !

Hilsner fra en henrykt Pia
og en meget træt Agge-dreng *ss*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores besøg hos kiropraktor !
Kommentér på:
Vores besøg hos kiropraktor !

Annonce