{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.465 visninger | Oprettet:

Musashis besøg hos Magtor {{forumTopicSubject}}

Vi er lige kommet hjem, efter det første besøg ved Christian som har Magtor.

Musashi blev gået igennem, mest i ryg, hofter og bagben. Hans bækken var drejet, han var låst flere steder i ryggen, og havde ondt. Hans muskler i bagparti er heldigvis store, og meget symetriske. Hans reaktionstid på højre bagben, og noget dårligere end på det venstre.

Han blev trykket på, og er nu ikke låst længere. Men hans muskler vil stille, og rolig trække tingene på "deres plads" igen. Så han igen bliver skæv.

Han skal være i ro de næste 2 dage, da alle knogler og led skal have ro. Christian mener at han har det godt, selvom han har den lidelse. Han er ikke det værste tilfælde han har set. Han så alle røngtenbilleder, og kunne godt se problemerne.

Christian vil så modsat mange andre ikke anbefale at jeg går til svømning med ham, i hvert fald ikke endnu. Men han mener at han kan gøre noget for ham, ikke fjerne problemet, men hjælpe ham til at få det bedre. Vi har fået en tid igen den 7/1-2014, hvor vi skal have fat i noget mere end vi havde idag.

Musashi var så dygtig til at stå stille, og selvom det virkelig gjorde ondt så logrede han alligevel. Min dygtige hund, det var som om han vidste at det ville hjælpe ham smiley

Lige nu sover han meget dybt, men det er helt normalt efter sådan en omgang. Men jeg er positiv, og håber på at kunne hjælpe ham.

Ja men jeg ville bare lige opdatere jer, jeg ved jo at i er mange der følger med i vores liv smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Musashis besøg hos Magtor
Kommentér på:
Musashis besøg hos Magtor

Annonce