{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Potte" træning.
  • #2   8. jan 2008 ud med den hver gang den har sovet spist, drukket og leget.. ligesom med en stor hund:o)

• #3   8. jan 2008 Ej hør nu.
    Bare navnetr "katte" må da sige dig det er helt forkert til din hvalp?
    Du må tage tyen ved hornene, ud med ham hver tredje time døgnet rundt, og sker der uheld indimellem, så ud med ham der også.
    Og stooooore roser når han gør det ude.

• #4   8. jan 2008 De andre har jeg rost meget når vi var ude og gå og de gjorde det de skulle. De var meget nemt. Men Rocky er så lille at jeg kun går med ham 3 gange små ture. Det er 5 minutter af gangen. Så fryser han. Skal lige siges at Rocky er en hiite hund og jeg ved ikke så meget om små hunde endnu.

• #5   8. jan 2008 Du må have et dækken til hende, og så ellers gøre som du ville gøre med en større hund.

• #6   8. jan 2008 he he... køb en eurasier, den er renlig når du får den - ej,bare fis.
    jeg har vist bare været heldig.vi hentede Baluka i fredags og han har kun tisset 1 gang på gulvet, så det er bare skønt !!!

• #7   8. jan 2008 Som de andre siger -ud når den har spist, drukket, leget og sovet, og så self hvis den ser søgende ud.
    -nøjagtig som hvis han var større.

Ud behøver ikke være = gåtur, men kan jo være at tage ham ud på et stykke græs og lade ham snuse lidt rundt til han gør noget.

Og fryser han kan du jo købe en trøje/dækken

Kommentér på:
"Potte" træning.

Annonce