{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

sort m/hvidt AMSTAFF FUNDET i Ishøj.. {{forumTopicSubject}}

Leder nogen efter sin sort/hvide amstaff, der blev indleveret 1 ind, på Internatet på Islevdalsvej i Rødovre, Hunden havde halsbånd m/navn på, og kun ejeren kender det, så manglerdu din hund, så skynd dig den skal hentes senest d.12/1.. den blev fundet i Ishøj, men den ka jo ha været på besøg og komme langvejs fra alligevel...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sort m/hvidt AMSTAFF FUNDET i Ishøj..
  • #1   8. jan 2008 Anita J

Denne hund hedder Django og er ikke amstaff men pitt, hans oprindelige ejer sidder inde og kommer ikk ud forløbig , en venindes veninde havde købt denne django af ham der sidder inde nu, og havde ham med hjem til min veninde, En børne familie på 3 børn og en lille hvalp på 9 uger.
    Denne django hoppede så på min venindes ene dreng og bed ham, Og min veninde ringede til mig og bad mig komme forbi og se om det nu også var et bid, hvilket jeg kunne se med det samme at det var.
    Jeg hilste på django, som er en super glad hund men meget tynd og knoglerne stak ud og man kunne tælle hans riben på afstand... føj hvor var det ubehaligt.
    Nåh men jeg taler så med den såkaldte ejer af django og siger til hende at hun må få ham fjernet fra min venindes unger for de var redselslagen for ham.
    Det viser sig så at den såkaldte ejer af hunden ved at det er 2 gang han bider et barn, og jeg får hende overbevist om at det bedste ville være at aflive hunden.
    2 timer senere ringer min veninde og siger at hende ejeren har indleveret django hos politiet, og sagt at hun havde fundet ham strejfe omkring i ishøj. fordi hende den såkaldte ejer ikk havde råd til aflivning .

Jeg har først idag fundet ud af at han er blevet indleveret hos rødovre og jeg tager kontakt til dem idag og fortæller dem hvordan tingene står til , da denne hund IKKE skal ud til en ny familie og slet ikk en børne familie.
    Hende den såkaldte ejer vil ikke påtage sig ansvartet for noget af det her . !

det gør mig så rasende at vide folk er så lige glade og bare kaster problermet videre istedet for at tage konsikensen af at anskaffe sig en sådan hund.

• #2   8. jan 2008 og nej Django er ikke chippet smiley så man kan ikke knalde hende for det??? eller kan man ?

• #3   8. jan 2008 Sgu en trist historie...

• #4   8. jan 2008 Jamen havd er det for noget ;o((

• #5   8. jan 2008 ja det er så skide trist det ved jeg.
    Jeg riger til rødovre idag og taler med dem, men kan jo på ingen måde beviswe det var hende der hade ham og bare inleveret ham hos politiet, når han ikke er chippet eller noget . ??

• #6   8. jan 2008 okay, så.... men jeg må prøve at tale med dem ... skal jeg ringe til politiet først eller bare tale med rødovre dyre internat?

• #7   8. jan 2008 de kan nu godt aflevere hund og sige korrekt cpr og adresse.
    -Og fortælle de har fundet den rendende rundt og ikke kender den.

Når hunden ikke er chippet eller andet står vel ikke i Politiets register de ejer en hund ;o)

• #9   8. jan 2008 ved ikke om min veninde vil støtte mig i mit udsagn efter som det er hendes veninde der har indleveret django, men min kæreste var med der nede og han vil helt sikkert også gerne stå frem og tror nu også min venindes kæreste vil .

• #10   8. jan 2008 Ok, jeg kan hører at du kender hunden, så lad den endeligt blive i Rødovre, så bliver den aflivet d.13/1, jeg ved det lyder råt, men sådan en hund hører alligevel ikke til i samfundet, når den har bidt,/bider og er blevet vanrygtet, den vil bare bide igen.. Jeg får bare mails, når en hund bliver fremlyst, og jeg kender intet om hundenes baggrund, jeg prøver bare at hjælpe, det ku jo ha været en sød hund der var savnet..Men det er Django, så lad staklen få fred nu. Når den ikke er chippet, får man vært ved at bevise noget alligevel..Men man kan idet mindste forhindre at den kommer "ud" og angriber nogen igen..

• #11   8. jan 2008 ja det ved jeg, jeg ringer til rødvre dyre internat idag ...

• #12   8. jan 2008 kan man se et billede af ham

• #13   8. jan 2008 nej det kan man desværre ikke ..

Jeg har taget kontakt til rødovre dyre internat i dag og fortalt dem hvordan det hele stod til, og er blevet fortalt at efter min forklaring kommer han ikke videre ....

Så hvil i fred Django, må du komme et bedre sted hen ..

• #14   8. jan 2008 Enig Belinda, med detdu harfortalt vilhan få det bedre i "hundehimmelen" jeg er bare Så glad for at der var en herinde der kendte hunden, og kunne fortælle dens historie, så man ikke går og tænkerpå alle de sørgelige skæbner der sidder på et internat og venter, nu tænker jewgpå søde hunde der erelsket i dereshjem,detvar derfor jeg satte "tråden i gang" el. hva det hedder herinde, det ku jo haværet en ød savnet hund.Jeg håber alle forstår hvorfor jeg handlede som jeg gjorde, for jeg gørdet igen, hvergang jegfår en mail, omindleverede hunde hvor ejeren savnes.. jeghåberati ssyntedet er ok, eller så krivligeogig mighvorfor jeg skal la være ik.På forhånd tak allesammen.Knuz fra Anita J.

• #15   8. jan 2008 syntes det er fedt du gør det, havde du ikke gjort det havde der havde jeg ikk kommet af med den vrede jeg har gået med i mig de sidste par dage. så syntes det er så stort et træk smiley

• #16   8. jan 2008 1000 tak for responsen Belinda, Jeg er så glad for at jeg kunne hjælpe dig af med dine frustrationer ang.den hund så nu "tør" jeg godt skrive herinde igen når jeg får mails om indbragte hunde :o) Der var nemlig også en Sort Schæfer blanding, med hvid snip i ansigtet, med chip, jeg forstår bare ikke hvorfor de så ikke kan finde ejeren, men den ka jo være blevet solgt til en der ikke har fået skiftetejernavn i hunderegistret, men den blev fundet på Kingosvej i Taastrup d.4/1 SIDTE afhentningsdato er d.12/1 også den er i Rødovre, jeg tænker bare på at de fleste jo bliver aflivet hvis de ikke hentes, og det er da synd, da mange ikke aner hvor de skal kigge for at finde deres bortløbne hunde, især 1ste gangs ejere ved ikke så meget om den slags.Misforstå mig nu ikke, jeg er IKKE efter 1ste gang ejere, men man ka jo ikke vide alt.som nybegynder :o)

• #17   8. jan 2008 PS Sorry mine sammenhængende sætninger, men min gøje har ødelagt min puter, men godt at i forstår det jeg skriver alligevel..
    Belinda, jeg er Så lykkelig for at du kunne fortælle dem på internatet, hvilken hund har er, så han ikke kommer ud blandt folk igen, og skal lide fordi han har haft en sindsyg ejer før, for sådan en hund har det jo ikke godt i sjælen, og tænk hvis han bestod deres test og blev bort adopteret, også han bed et barn igen, jeg tør ikke tænke tanken til ende..Så igen, supergodt at du kunne gi dem de oplysninger..en X-høj til dig Belinda ;o) smiler.

Kommentér på:
sort m/hvidt AMSTAFF FUNDET i Ishøj..

Annonce