pu ha sikke en omgang pu ha sikke en omgang
i torsdags tog jeg til dyrelægen med mitzi fordi hun havde nogle sår på forbenene og kløede sig helt vildt i ørene, dyrelægen så så at hendes ørere var helt fyldt med ørevoks betændelse og det skulle fjernes. så hun skulle indlægges fredag fra kl. 8:30 til 15, jeg var simpelthen så ked af det da jeg tog derfra og de andre folk troede sikkert at jeg havde fået aflivet mitzi fordi jeg græd sådan, men det var første gang hun skulle indlægges og bedøves, jeg havde taget mitzi's ynglings bamse med så hun havde den når hun vågnede. tiden gik så langsom til kl. 15. da vi kom derud igen blev mitzi simpelthen så lykkelig og uddelte masser af kys til mig og min mor. De havde heldigvis fået fjernet det i ørene og sårene på benene mener de at det stammer fra det fra ørene, så jeg er lettet. det var godt nok en dyr omgang men jeg er helt ligeglad med de penge bare jeg ved at mitzi ikke har ondt. da vi kom hjem var mitzi godt nok noget svimmel og faldte også et par gange, s jeg lagde mig i sengen og sov med hende. nu skal hun have dryppet ørene hver morgen og aften og der bryder hun sig bestemt ikke om, og vi skal ud til dyrelægen igen om 8 dage så håber jeg at det er helt væk.
Jeg ville bare lige dele Mitzi's første indlæggelse med jer alle.
apr 2005
Følger: 127 Følgere: 127 Hunde: 4 Emner: 408 Svar: 3.950
Havde Buzz til dyrlæge i onsdags,han ville ikke vågne af narkosen før næste dag :'o(
Er hun så helt på toppen nu??
mar 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 208
uh ha det må være grimt at vide at han ikke ville våge fra narkosen så bliver man sgu bange ik? jeg frygtede sådan at mitzi ikke kunne tåle den slags.
apr 2005
Følger: 127 Følgere: 127 Hunde: 4 Emner: 408 Svar: 3.950
Men nu er han okay igen...
Og det er da dejligt din også er..
mar 2005
jul 2005
Følger: 9 Følgere: 7 Emner: 135 Svar: 1.115
mar 2005
pu ha sikke en omgang