en typisk hunde hader. {{forumTopicSubject}}
Nu er jeg, Kenneth, godt nok ved at være træt af folk der har ondt i røven over at man lufter sin hund på en offentlig plads, dvs en meget stor græsplæne! Hver gang jeg er ude med vores 2 hunde så har jeg "høm-høm" poser med så folk jo ikke går og jokker i lorten.
Men igen i dag har jeg været over for en sur gammel skid, der brokker sig over at mine hunde besørger på græsset, "Det hører ikke hjemme på en græsplæne" blev der bla. sagt. Hvor faen skal jeg så gøre det?? Inde i gågaden? Det er næsten hver gang jeg/vi er ude med hundene vi møder sådanne typer, og uden at fornærme nogen, men hovedsageligt ældre.
Det er vel ikke forkert når jeg samler deres afføring op efter dem er det? Er der andre her der har mødt samme typer hvor, man nærmest er forhadt pga ens hund? Hvad kan jeg mere gøre i sådan en situation. Det er vel ikke forkert at lufte sin hund på en stor græsplæne?!
Måske meningsløst emne men jeg skulle ud med det! Beklager sproget nogle steder, Hav en rigtig god aften
Mvh Kenneth
nov 2006
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 9
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.433
Ellers synes jeg ikke der er noget mærkeligt i det.
Og modsat dig får jeg venlige og glade tilkendegivelser når jeg rydder op efter min hund..
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
Nej...jeg tror, at rigtig mange har fordomme mod hunde....og deres afføring...desværre fordi, at alt for mange hundeejere "glemmer" at fjerne hundens høm høm... :o(
...men kender dine tanker...alt for godt..!
nov 2006
Det er det tværtimod, det er bare en stor lang græsplæne
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 142 Svar: 3.903
Men tænk på at det nok er ældre, som ikke har meget familie, og som derfor ikke har andet at gå op i...
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.082
Nej, jeg har heldigvis kun en gang oplevet at blive råbt af. Det var en dame der hang halvt ud af vinduet for lige at "minde mig om" at samle op (hvad jeg self osse gjorde).
Men jeg regner med det er fordi de ofte oplever at folk ikke gør det på "deres" fortov.
Heldigvis synes de fleste her i området at hunde er søde, og har endda en enkelt gang oplevet at blive stoppet af en ældre dame der bare lige ville fortælle at hun synes det var dejligt at min hund går så flot i snor, uden at være til gene for nogen:o)
okt 2006
Følger: 66 Følgere: 62 Hunde: 7 Emner: 274 Svar: 4.727
(og til de der ikke forstår den sorte humor...jow..det var gas;o)
nov 2006
Ja okay, men f.eks ham i dag spurgte jeg osse hva problemer var, og at jeg jo selv samlede op for mine hunde. Jeg blev bare så hidsig over at jeg ska møde sådanne folk så tit og det samme møder min kæreste.
nov 2006
Forstod den godt, sort humor er altid go
Men ja det kan da være at mine "børn" ska til at være blebørn.. men helle for ikke at skifte dem
Gitte :
Lige præcis! Der er en ældre dame som giver de SAMME kommentarer til os hver eneste gang at hunde ikke høre til her og bla bla..
nov 2006
Ja det kan jeg da selvfølgelig godt se, men hvorfor tar han sig ikke lige tid til hvalpen (den midste) var færdig og på den måde så give mig en chance for at vise at jeg samler op?
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 195 Svar: 2.444
Har mødt mange som starter ud med at være sure, men lige så snart man hiver posen frem kommer smilet også;-)
Så syntes de lige pludslig at man rigtig sød og rar..
nov 2006
Jo det gjorde jeg jo naturligvis, men det er ligesomom at dne kommentar passerer deres ører og at de kun hører på sig selv eller skifte emne til bla, det er synd for hunden at den er herinde i byen blandt bilerne osv, vi går selvfølgelig med dem i snor.
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 161 Svar: 2.609
det kan godt brige mit p** i kog..
nov 2006
nov 2005
jun 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 44 Svar: 502
maj 2006
Følger: 102 Følgere: 143 Hunde: 9 Emner: 74 Svar: 1.089
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 69
nov 2005
Kenneth fortæller at han samler op efter sig, hvilket jeg går ud fra at den ældre herre ser, og alligevel vælger han at skælde ud:-(, det synes jeg jo ikke er fair, når netop der bliver samlet op øjeblikkeligt hunden er færdig med besørgningen. Om manden så ikke er vant til at der bliver samlet op eller ej, er i og for sig ligegyldigt, for det blev der denne gang, og med resultatet af skæld ud. De kan da ikke være rigtigt.
nov 2005
jun 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 44 Svar: 502
så pas på! dig,eller den der skælder mig ud over mine hunde pøller! Jeg lover dig du kan få mine fyldt prut poser med hjem..
Muhaha!!
dec 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 773
mar 2006
Følger: 22 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 48 Svar: 1.081
Da vi havde været til DK's sødeste hund i Kolding besørgede Caia i en indkørsel - og vi samlede selvfølgeligt op!! Tæt ved stod der en række containere - og vi tænkte, fedt - så smider vi det deri... Meeeeen - der kom en sur mand spurtende og råbte at Det der gør I bare ikke!! ... nåja... næste gang lader jeg da lorten ligge i hans indkørsel i stedet... øv... Kan godt være at lorteposen ville lugte lidt i containeren, men han sidder vel ikke derude hele tiden? Der var ikke andre skraldespande i nærheden... og alternativet var at tage posen med i bilen i 1½ time... og det var det, vi endte med at gøre... )c:
Var bare så nede... sure gespenst...
en typisk hunde hader.