{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.236 visninger | Oprettet:

en typisk hunde hader. {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg, Kenneth, godt nok ved at være træt af folk der har ondt i røven over at man lufter sin hund på en offentlig plads, dvs en meget stor græsplæne! Hver gang jeg er ude med vores 2 hunde så har jeg "høm-høm" poser med så folk jo ikke går og jokker i lorten.

Men igen i dag har jeg været over for en sur gammel skid, der brokker sig over at mine hunde besørger på græsset, "Det hører ikke hjemme på en græsplæne" blev der bla. sagt. Hvor faen skal jeg så gøre det?? Inde i gågaden? Det er næsten hver gang jeg/vi er ude med hundene vi møder sådanne typer, og uden at fornærme nogen, men hovedsageligt ældre.

Det er vel ikke forkert når jeg samler deres afføring op efter dem er det? Er der andre her der har mødt samme typer hvor, man nærmest er forhadt pga ens hund? Hvad kan jeg mere gøre i sådan en situation. Det er vel ikke forkert at lufte sin hund på en stor græsplæne?!

Måske meningsløst emne men jeg skulle ud med det! Beklager sproget nogle steder, Hav en rigtig god aften smiley

Mvh Kenneth

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en typisk hunde hader.
  • #1   2. jan 2008 Ja det kunne jo være, eller osse giver det bagslag i form af en masse rollatorer og respiratorer kastet efter mig..

• #2   2. jan 2008 Kan godt se problemet hvis græsplænen er byens boldbane / sportsplads / stadion eller legelads..
    Ellers synes jeg ikke der er noget mærkeligt i det.

Og modsat dig får jeg venlige og glade tilkendegivelser når jeg rydder op efter min hund..

• #4   2. jan 2008 ...det er sgu også for dårligt, at hunde ikke kan besørge direkte ned i høm høm posen... ;o)

Nej...jeg tror, at rigtig mange har fordomme mod hunde....og deres afføring...desværre fordi, at alt for mange hundeejere "glemmer" at fjerne hundens høm høm... :o(

...men kender dine tanker...alt for godt..!

• #5   2. jan 2008 Alex N
    Det er det tværtimod, det er bare en stor lang græsplæne

• #6   2. jan 2008 hvis du møder sådan en type igen, skal du vel bare sige, at du i det mindste samler op efter dig, for ja hunden kan jo ikke besørge direkte ned i posen, som henriette også nævner:-)
    Men tænk på at det nok er ældre, som ikke har meget familie, og som derfor ikke har andet at gå op i...

• #7   2. jan 2008 Giv da hunde ble på for dælen -det ligner jo ingenting at den har noget den skal af med vel???

Nej, jeg har heldigvis kun en gang oplevet at blive råbt af. Det var en dame der hang halvt ud af vinduet for lige at "minde mig om" at samle op (hvad jeg self osse gjorde).
    Men jeg regner med det er fordi de ofte oplever at folk ikke gør det på "deres" fortov.

Heldigvis synes de fleste her i området at hunde er søde, og har endda en enkelt gang oplevet at blive stoppet af en ældre dame der bare lige ville fortælle at hun synes det var dejligt at min hund går så flot i snor, uden at være til gene for nogen:o)

• #8   2. jan 2008 lån en af den gamle mands bleér til en anden god gang...så burde dét problem være løst;o)

(og til de der ikke forstår den sorte humor...jow..det var gas;o)

• #9   2. jan 2008 *Kai*
    Ja okay, men f.eks ham i dag spurgte jeg osse hva problemer var, og at jeg jo selv samlede op for mine hunde. Jeg blev bare så hidsig over at jeg ska møde sådanne folk så tit og det samme møder min kæreste.

• #10   2. jan 2008 *Brak's *
    Forstod den godt, sort humor er altid go smiley
    Men ja det kan da være at mine "børn" ska til at være blebørn.. men helle for ikke at skifte dem

Gitte :
    Lige præcis! Der er en ældre dame som giver de SAMME kommentarer til os hver eneste gang at hunde ikke høre til her og bla bla..

• #12   2. jan 2008 *Kai* *
    Ja det kan jeg da selvfølgelig godt se, men hvorfor tar han sig ikke lige tid til hvalpen (den midste) var færdig og på den måde så give mig en chance for at vise at jeg samler op?

• #13   2. jan 2008 Hmm heller ikke når du hiver posen frem, og samler op...

Har mødt mange som starter ud med at være sure, men lige så snart man hiver posen frem kommer smilet også;-)
    Så syntes de lige pludslig at man rigtig sød og rar..

• #14   2. jan 2008 Connie *
    Jo det gjorde jeg jo naturligvis, men det er ligesomom at dne kommentar passerer deres ører og at de kun hører på sig selv eller skifte emne til bla, det er synd for hunden at den er herinde i byen blandt bilerne osv, vi går selvfølgelig med dem i snor.

• #15   2. jan 2008 Det er da en god ting folk samler dem op men nej hvor jeg hader nå fok så smider posen på gaden..

det kan godt brige mit p** i kog..

• #16   2. jan 2008 Har da selvfølgelig osse mange positive møder med ældre og generelt bare mennesker der sider neej, og nøjj nogle søde hunde, men de surheder vi møder så tit fra de typer går mig bare på

• #17   2. jan 2008 Kenneth: tænk på at du har reddet den gamle mands dag, fordi du gav ham noget at brokke sig over:-) men ja det er pisse træls at skulle høre på det:-)

• #18   2. jan 2008 Heh, gi ham dine fyldte poser med hjem næste gang og fortæl ham at lige netop du selv samler op smiley

• #19   2. jan 2008 hehe jeg fik skæld ud over min hanhund tissede op af en lygtepal ved siden af en opgang engang så kom der en beboer ud og fik et anfald over HAN TISSE OP AF EN LYGTEPÆL gosh hva sker hvis en hund skal så ska den også må man bare ryde op efter sig og reste skal folk altså ikke blande sig i

• #20   2. jan 2008 Vi er begyndt at køre udenfor byen, ud i noget rigitg buskads landskab, så behøver vi ikke tænke så meget på det... Jo, hvis de gør det på stien selvf., så samler vi op smiley

• #21   2. jan 2008 Hallo folkens:-)
    Kenneth fortæller at han samler op efter sig, hvilket jeg går ud fra at den ældre herre ser, og alligevel vælger han at skælde ud:-(, det synes jeg jo ikke er fair, når netop der bliver samlet op øjeblikkeligt hunden er færdig med besørgningen. Om manden så ikke er vant til at der bliver samlet op eller ej, er i og for sig ligegyldigt, for det blev der denne gang, og med resultatet af skæld ud. De kan da ikke være rigtigt.

• #22   2. jan 2008 Connie: men det er jo den forkerte at skælde ud på:-) jeg selv har ikke indtil nu mødt sure mennekser, selv hende som har fået smadret hende udepynt af hunde, er aldrig sur, når jeg kommer forbi hende:-)

• #23   2. jan 2008 Connie * - Jeg har aldig været ude for det, men jeg er beredt på det..
    så pas på! dig,eller den der skælder mig ud over mine hunde pøller! Jeg lover dig du kan få mine fyldt prut poser med hjem..

Muhaha!!

• #24   2. jan 2008 Kunne forstå den sure skid, havde noget at være sur over, hvis klatterne ikke blev samlet op, så han kunne træde i dem bagefter, du samler dem jo op som en ansvarlig hundeejer bør, så det !

• #27   2. jan 2008 Folk er bare nogle gange sure og tvære!!

Da vi havde været til DK's sødeste hund i Kolding besørgede Caia i en indkørsel - og vi samlede selvfølgeligt op!! Tæt ved stod der en række containere - og vi tænkte, fedt - så smider vi det deri... Meeeeen - der kom en sur mand spurtende og råbte at Det der gør I bare ikke!! ... nåja... næste gang lader jeg da lorten ligge i hans indkørsel i stedet... øv... Kan godt være at lorteposen ville lugte lidt i containeren, men han sidder vel ikke derude hele tiden? Der var ikke andre skraldespande i nærheden... og alternativet var at tage posen med i bilen i 1½ time... og det var det, vi endte med at gøre... )c:

Var bare så nede... sure gespenst...

Kommentér på:
en typisk hunde hader.

Annonce