{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

ulve hyl? {{forumTopicSubject}}

Ra har været på jagt i dag og for første gang set et rådyr blive skudt og se det spræle (de sidste nerver). Ingen tvivl om det har været en stor oplevelse for ham og han er selfølgelig meget træt.
Han har sovet siden han kom hjem stort set, men for 10 min siden, mens han sov, hylede han som en ulv der kalder. Det var så hårene rejste sig på hele kroppen.
Det var et virkelig rigtigt ulve hyl. Han aldrig hørt en hund hyle sådan før og så i søvne?
Og hvad betyder sådan et hyl? det var langt og højt. Ligesom når man høre en ulv kalde på flokken.
Kan det være fordi jagten i dag har været en stor oplevelse for ham og han så drømmer om det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ulve hyl?
  • #1   29. dec 2007 ja men kan godt fortælle dig det var det floste hyl jeg har hørt. hårene er stadig rejst på armene af mig. man bliver imponeret men også lidt skræmt af sådanne et hyl haha.

• #2   29. dec 2007 Tayson kan også finde på at hyle i søvne. Et rigtigt langstrakt ulvehyl, så højt at ruderne klirrer, lyder rigtig imponerende smiley

• #3   29. dec 2007 Ja jeg tænkte også hvadsker der nu. og Beni (vores anden hund) vågnede og kiggede på ham og da hans hyl var færdigt løb Beni hen til ham. vildt mærkeligt. men det er nok meget normalt man skal vel bare vende sig til det.
    så er man slet ikke i tvivl om at de stammer fra ulvene haha. hold da op.

• #4   29. dec 2007 min gamle hund gjorde det.. Men kun når vi gjorde det sammen.. Det var lidt forskelligt, hvem der startede, men så hylede vi lige lidt sammen, og så skulle han rigtig nusses smiley

• #5   29. dec 2007 Ra vågnede af hans eget hyl. han så helt overrasket ud, han kiggede lidt forvirret rundt, rejste sig, gik en meter og lade sig til at sove igen haha.
    Tror ikke lige han lå på hans pude i drømmen. Har nok været en spændende drøm.

Men sådan et hyl betyder vel han kalder? Han må jo have kaldt efter nogen eller noget i drømmen, eller hvad?

• #6   29. dec 2007 Tjalfe klan også hyle som en ulv, men gør det kun, når jeg begynder. det ser bare så sjovt ud:-)

• #7   29. dec 2007 hmm mine hyler af forskellige årsager, men da ikke i søvne!
    Ambulancen er typisk grund til en LAAANG fælles"sang", dørklokken kan også gøre det - hvis jeg kommer hjem med en eller 2 af dem efter en længere tur. noget musik gør også tricket - Tempo er vild med KraftWerk, mens Tarzan er til opera og klassisk musik.

Jeg har altid oplevet det som en "saml flokken" reaktion.

Starter en af dem med at hyle så følger resten med, her er det næsten altid Tempo("alfa"hannen) eller mig der starter med at hyle og så holder vi en lille sangtime - femstemmigt! De andre kommer så styrtende fra alle verdenshjørner for at være med..

Jeg synes det lyder SÅ flot og har efterhånden snart fået lært selv at hyle sådan også - hundene finder det meget interessant

• #8   30. dec 2007 hehe når Ghetto hyler i søvne lyder han som en gammel bil der lige ska ha et sidste skub

Kommentér på:
ulve hyl?

Annonce