{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

Lejlighed vs hus {{forumTopicSubject}}

Sad lige og så en saldannonce hvor en skrev at han ikke kunne beholde hunden da han skulle flyttet og en så skrev at det ville også være synd at holde hund i lejlighed.. Hvad mener i????
Har selv 2 amstaff i en 2 værelses lejlighed og det har aldrig været et problem =) Så jeg mener personligt at der intet forkert i at have hund i lejlighed

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lejlighed vs hus
  • #1   17. dec 2007 Kommer an på racen og om det er på 5 sal eller i stuen...

• #2   17. dec 2007 Ser heller ingen problemer i det, hvis hunden(e) bliver aktiveret ordentligt, medmindre det er en tung race, som ikke kan holde til at gå på mange trapper. Mon ikke det også vil være uhensigtsmæssigt, hvis der er tale om en lejlighed i midtbyen og en sky race, som ikke egner sig til så meget ballade.

Men ud fra din beskrivelse af annoncen drejer det sig om at flytte en hund fra hus til lejlighed, og det er jo lidt noget andet. Men igen ser jeg ikke de store problemer, hvis hunden bliver aktiveret lige så meget/mere, så den ikke bliver frustreret - hvis der vel at mærke ikke er tale om en hund, der har været vant til at drøne fri rundt på en gård etc.

• #3   17. dec 2007 Det kommer også an på hvor meget hunden kommer ud og hvad der gøres for at aktivere dem. (ud over de ting der allerede er nævnt)

• #4   17. dec 2007 Jeg mener bare generalt, jeg har fx en ven so har et kæmpe hus og deres hunde er i bryggerset når de ikke er hjemme som om de har et bryggers eller en lejlighed er vel ikke den store forskel... Men er helt enige med jer =)

• #5   17. dec 2007 Tror personlige mine ville være hammerligeglag bare der er plads de kan sove for er alt hvad de gør når de er inde =)

• #6   17. dec 2007 Hundebanden enig =)

• #7   17. dec 2007 Nadia.... Når din ven så er hjemme så kan hunden jo tumle rundt i haven, den mulighed er der jo ikke i en lejlighed...
    Nu sidder jeg selvf med min egen race i tankerne... De elsker at ligge udenfor .. De ville dø i en lejlighed....

• #8   17. dec 2007 Det siges jo at hunde i lejlighed ofte bliver bedre aktiveret end hunde i hus med have, hvor man bare lukker dem i haven. I Vi med hund har der været en artikel om det. Så længe hunden er tryg er det lige meget med pladsen. Men ok jeg gad nu heller ikke have en Sankt Bernhardshund på 5 sal.

• #9   17. dec 2007 Jeg har haft 2 schæfere i en lejlighed på 25 m2. Uden problemer.

Men vi levede så mere ude end inde ;o))

• #11   17. dec 2007 Nu har jeg lige lukket begge drenge UD til natten... Den mulighed havde vi ikke hvis vi boede i en lejlighed...
    Ja selvf. skal hundene opleve andet end haven,den skal ud og læse avisen som man siger men som jeg skriver en newf elsker at ligge ude, den ville dø i en lejlighed

• #12   18. dec 2007 jeg har også hund og to katte i en lejlighed på 57 m2 og det går helt fint... så tager man jo hunden med sig så meget man kan i stedet for at lukke den ud i haven som der er blevet nævnt... jeg ville nu gerne have et hus, og synes det er det ideelle, men ser slet ingen problemer i at have lejlighedshunde... bare de er egnet til det...

• #13   18. dec 2007 Marianne, Albert og Louis .

Nu ville dine drenge jo også fylde lidt rigeligt i en lejlighed ... det er jo nogel skønne store basser ...men vi har haft en nabo engang der havde en også en han i en treværelses lejlighed... Og det gik fint for han var på mange gåture og var vandt til det fra hvalp , men jeg ville nu nok også fortrække at ha' så store hunde i hus.

• #14   18. dec 2007 L.B. Når jeg kender newfen og ved hvor meget den nyder at være ude ville jeg synes det var synd at have den i en lejlighed... Der er en der har det herinde... Hunden ligger på altanen og sover om natten og de bor i stuen og har vist en have, men ikke noget jeg selv vil foretrække...

• #15   18. dec 2007 Vi har en ejerlejlighed på 80kvm og en amstaff og to hankatte på 5-6 kg stykket og vi bor på 1 sal... Det eneste var at da Ludvig var mindre og skulle tisse var det nu og her og IKKE når mor/far havde fået sko jakke og snor på hunden... Hehe det har kostet et par uheld i opgangen hehe...

ellers går vi mange lange ture og tager i hunde skoven og til hundetræning osv...

Hen er desværre ved at blive lidt tung i numsen...;o) men op og ned skal han jo så hans mor aka mig ligner snart en bodybuilder....hehe

• #17   18. dec 2007 Jeg mener det kommer an på hvilken hund man har. Jeg ville aldrig nogensinde flytte i en lejlighed med mine to drenge.
    Men min veninde gar en lille hund og det går fint med at have den i en leglighed.

Kommentér på:
Lejlighed vs hus

Annonce