{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
403 visninger | Oprettet:

Trine V
Trine V
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 101

måske en hund mere i familien. {{forumTopicSubject}}

Jeg blev ringet op i lørdags af en god ven som jeg bla købte min gamle hund af. Han spurgte om jeg ikke var interesseret i en ny hund. Da han havde mødt dem der har faren til min gamle hund og den så ud til ikke at ha fået noget at spise længe så han havde taget hunden til sig. Men kan desværre ikke selv beholde den da han har 2 hunde i forvejen. Min kæreste og jeg har så snakket meget om det og om den ville ku med vores vi har i forvejen men det tror jeg nu ikke er noget problem. Vi bor pt i en ejerlejlighed men går da med salgstanker da vi har set et rigtig lækkert hus hvor vi sagtens ku ha begge hunde.
Mit spørgsmål kommer så her.
Mon vores boligforening ville gå med til at vi "passede" hunden på ubestemt tid, og så klistre en lille løgn bagpå som ville være bare indtil vi har fundet en ny ejer til den. ER der andre der har prøvet det?
Vi vil selvfølgelig ikke sælge ham videre det er bare indtil vi ved hvad vi gør medhensyn til vores boligsituation.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  måske en hund mere i familien.
  • #1   17. dec 2007 WoooW,,,, den er smuk ...din hund......Jeg anede ikke man kunne få Flat coated Retriever i brun..... det har jeg aldrig set før.,,,,..:O)

• Trine V
    Trine V Tilmeldt:
    maj 2007

#2   17. dec 2007 okay så boligforeningen skal gi tilladelse til at vi "passer" den. Men hvis de ikke gør blir jeg da lidt trist. For han er en rigtig dejlig hund

• Trine V
    Trine V Tilmeldt:
    maj 2007

#3   17. dec 2007 NITTIB Mange tak for det. det er også meget sjældent man ser dem i brune.... Derfor måtte vi også eje hunde

• Trine V
    Trine V Tilmeldt:
    maj 2007

#4   17. dec 2007 Michelle Nu har vi jo ikke helt købt det hus det kommer an på banken og om vi kan få solgt vores lejlighed, så må jo nok hellere ringe og spørge om det er muligt at vi "passer" den på ubestemt tid.

• #5   17. dec 2007 Snak med bestyrelsen i ejendommen hvor du bor. Jeg har selv haft en hund jeg passede på ubestemt tid, og det var med bestyrelsens velsignelse. Havde jeg spurgt boligselskabet havde jeg fået et nej.Hunden stod i andens navn, så var der blevet noget kunne de se jeg kun passede den

• #6   17. dec 2007 Du skriver i bor i ejerbolig er du sikker på du kun må have en hund

• Trine V
    Trine V Tilmeldt:
    maj 2007

#7   17. dec 2007 ja vi snakker da rimelig godt med alle herude. men ku forestille vores underboer måske ville ha noget imod det da de er udlændinge. og der er sikkert en gammel dame der nok skal få ondt i røven over det. da der bor mange herude. men det er jo forsøget værd. og hvis det går galt må vi jo så finde en ny ejer.

• #8   17. dec 2007 Her i huset bor der også mange udlændinge, men de siger nu ikke noget. Nogle er bange for hunde, men de ved også jeg passer på når jeg kommer med hundene

• Trine V
    Trine V Tilmeldt:
    maj 2007

#9   17. dec 2007 Pernille der står i reglerne at man skal ha tilladelse til at ha dyr.

• Trine V
    Trine V Tilmeldt:
    maj 2007

#10   17. dec 2007 maj-britt okay så det er måske bedst at snakke med bestyrelsen og ikke selve boligselskabet? tænkte bare hvis der er nogen der får ondt i røven over det og klager så til boligselskabet. men hvis vi selvfølgelig la ham stå i vores vens navn.

• #11   17. dec 2007 okay men ikke kun 1 vel eller....

• Trine V
    Trine V Tilmeldt:
    maj 2007

#12   17. dec 2007 det ved jeg ikke. vi har en hund og 2 katte

• Trine V
    Trine V Tilmeldt:
    maj 2007

#13   18. dec 2007 så er der nyt ang vores vens hund. Vi har fået lov til at "passe" ham så det er bare skønt, så vi skal ned og hente ham 2 juledag. Men det kommer jo selvfølgelig an på om han kan med vores hund, hvilke vi håber han kan.

• #14   18. dec 2007 Det var godt, held og lykke med ham

• Trine V
    Trine V Tilmeldt:
    maj 2007

#15   18. dec 2007 maj-britt l. mange tak for det. håber virkelig de kan sammen. men det tror jeg da også de kan. de skal nok bare se hinanden ad

• Trine V
    Trine V Tilmeldt:
    maj 2007

#16   18. dec 2007 mente an og ikke ad

• #17   18. dec 2007 Det skal nok gå, jeg kan se det er en hvalp du har. Hvor er den i øvrigt flot.
    Hvad er det for en hund du skal overtage?

• Trine V
    Trine V Tilmeldt:
    maj 2007

#18   18. dec 2007 ja vores hun er 9 måneder snart 10mdr. Den hund vi skal overtage er en amstaff, min gamle hunds far. min gamle hund blev syg og måtte aflives. men faren her er bare en skøn og rolig hund.

• #19   18. dec 2007 Hvor gammel er han?

• Trine V
    Trine V Tilmeldt:
    maj 2007

#20   18. dec 2007 han er 4år

• #21   18. dec 2007 Du skal bare være forberedt på, at han måske ikke kan lide andre hanhunde. Og især når din tæve kommer i løbetid

• Trine V
    Trine V Tilmeldt:
    maj 2007

#22   18. dec 2007 vores tæve er stereliseret. så der skulle der vidst ikke være noget problem.

• #23   18. dec 2007 Ja det løser jo da problemet med løbetid. Men mange hanner af amstaff kan ikke li' andre hanner.
    Vi har en amstaff han her i ejendommen, og han kan ikke tåle synet af andre hanner, undtagen min jack russell Eskild. Når de to mødes skal der leges, de er så søde sammen, men vi holder øje med dem, for man ved jo aldrig.
    Har dog mødt flere amstaffer uden problemer, og hvor min hund har leget med dem

• Trine V
    Trine V Tilmeldt:
    maj 2007

#24   18. dec 2007 okay ja vi håber jo selvfølgelig ikke der blir nogen problemer, vi har godt hørt fra vores ven at han ikke er så glad for andre hanner, men vi er også sådan vi der blir noget må vores ven tage ham tilbage. men vil det hjælpe hvis man kastererer ham?

• #25   18. dec 2007 Ikke nødvendigvis, mange hanner bliver mere aggressive efter kastration. Men hvis der bliver noget, kan du prøve en kemisk kastration og se om det hjælper. Og ellers, så bare vær så ansvarsfuld og lade være med at slippe ham når der er andre hunde.

• Trine V
    Trine V Tilmeldt:
    maj 2007

#26   18. dec 2007 det ville vi skam heller ikke gøre.... man blir jo nød til at tænke på hvis der nu skete noget.

Kemisk kastration?

• #27   18. dec 2007 Ja, han får en hormonsprøjte hos dyrlægen

• Trine V
    Trine V Tilmeldt:
    maj 2007

#28   18. dec 2007 okay det har jeg ikke hørt om....

Kommentér på:
måske en hund mere i familien.

Annonce