17. feb 2006 Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.804
Opdate igen igen på lab hvalp.. {{forumTopicSubject}}
Skrev et indlæg for et stykke tid, siden om min veninde der havde fået en hvalp.som hun ikke kunne overskue.... Jeg havde som jeg også skrev herinde en lang snak med hende angående at beholde hvalpen for dens skyld osv osv, hun endte med at beholde den, og har et rigtig godt forhold til ham nu, de elsker ham overalt på jorden , han er blevet renlig og har kun spist en lille nisse he he.. Nu har hendes eksmand været til lægen med deres søn på 5 år, da han blev ved at snotte og have sår om munden... Han blev priktestet og slog ud på hund og kat.. Så han har fået allergi, nu skal min veninde af med vbåde hund og kat og hun er helt ødelagt, men sønnens helbred kommer jo i første række.. Sønnen bor hos faderen indtil hund og kat er væk fra hjemmet... Hjælp er der nogle der ønsker sig en labrador hvalp blandet med lidt Rottweiler og Ambull.... Han kommer til at ligne en stor formel1 labrador.
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.804
sep 2005
Følger: 23 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 93 Svar: 1.356
<b>Han kommer til at ligne en stor formel1 labrador</b>
= Han kommer til at ligne en stor labrador ;o).
Formel 1 labrador ser nemlig ud som en labrador ;o).
/Carina
feb 2006
Jeg ser min labrador som den gammeldaws type.
dec 2007
Følger: 40 Følgere: 37 Hunde: 3 Emner: 41 Svar: 300
det må være meget slem allergi sønnen har fået for ellers siger lægerne normalt at man ikke skal komme af med sine dyr at man kan medicinere sig ud af det til man ikke har dyrene mere..
Min mand har også husdyrs allergi men vil for alt i verden da ikke undvære bamse så han tager pænt sin medicin flere gange dagligt også lever han fint med bamse...
feb 2006
Karina: Han er snart 5 mrd.
feb 2006
dec 2007
Følger: 40 Følgere: 37 Hunde: 3 Emner: 41 Svar: 300
jeg synes det er synd for den bette knægt at han skal døje med allergi og samtidig ikke kan have noget af det som jeg ser som en vigtig ting i et barns opvækst.
De skal lære at der er andre end dem der skal tages hensyntil.
og hvad er bedre end at have en hund??
og han savner sikkert sin mor...
men forstår helt sikkert godt hans mor for hun vil jo gerne have sin dreng hjem igen..
feb 2006
Opdate igen igen på lab hvalp..