{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.013 visninger | Oprettet:

støtter næsten ikke.. {{forumTopicSubject}}

jeg var ude og gå aften tur med chika og vi møder så en af hendes legekammerater og de løber så afsted som de plejer og leger...pludselig ruller chika rundt mens de løber side om side som om hun er snublet og hyler op... og nu vil hun næsten ikke støtte på sit ene bagben... det skal lige siges at hun har HD men er i bedring og næsten ikke viser tegn til dagligt også selv efter leg men hun har ret ondt lige nu kan jeg se...

kan hun have forvredet hendes dårlige ben i legen med den anden hund? jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre... vi har lige været ved dyrlægen i dag til hendes månedlige tjek og har fået en sprøjte med noget der hjælper på lang sigt på HD'en men smertestillende modvirker det og det havde jeg ikke lige tænkt over da jeg gav hende en og nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre... nogle gode råd?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  støtter næsten ikke..
  • #1   12. dec 2007 Prø at se tiden an til imorgen og hvis det ikke er bedre, så kør til dyrlægen. Det KAN være et forkert vrid i hoften, men det KAN også være knæet, der er sket noget med:-)

• #2   12. dec 2007 Prøv at lægge noget varme på. En varmedunk eller noget. Hvis det så er noget muskelmæssigt kan du varme det op og massere det lidt.
    Også ellers dyrlægen imorgen.. det ville være mit råd. M.m du selvfølgelig føler en dyrlæge skal på nu..?

• #3   12. dec 2007 ej øv øv du havde de da ellers leget så godt uden der har været noget i lang tid piv smiley

• #4   12. dec 2007 ja... jeg er også bange for at hun har forvredet noget... det er bare trist... vi har lige været ved dyrlægen i dag og var så stolte over at hun næsten ikke haltede mere og nu er det bare helt galt.. smiley

hun har også lagt sig ind i soveværelset for sig selv... tror hun har ret ondt.. smiley

• #5   12. dec 2007 janne ja... jeg tror hun snublede i Fujis ben eller noget i den stil.... hun har i hvert fald ondt lige nu... smiley men vi må vel se tiden an til i morgen og se hvordan hun har det der og hvis det ikke er bedre må vi afsted igen...

• #7   12. dec 2007 Dyrlægen kan sikkert hverken gøre fra eller til lige nu, men hvis hun stadig har ondt imorgen, vil jeg råde dig til at køre derned:-))

• #8   12. dec 2007 hmm surt det havde dennis ikke engang fortalt, så skal hun nok lige have en pause med alt det leg......
    krydser finger for hende smiley

• #9   12. dec 2007 Inge - chika er en meget glad og udadvendt hund der elsker andre hunde... de første 2 min hun leger med en anden hund er hun fuld af krudt og så falder det ned og det skete nemlig mens de løb rundt de første 2min. og til dagligt er der intet at se på hende når hun har leget... der skete bare et eller andet... men hun får ro her de næste dage indtil hun er på toppen og er det ikke bedre i morgen så må vi afsted til dyrlægen igen...

et spørgsmål... hvordan varmer man et håndklæde? og har jeg forstået det helt forkert det med at der skal koldt på når man har forvredet noget? det er da det vi mennesker plejer at gøre er det ikke?

• #10   12. dec 2007 janne - man kunne heller ikke så godt se det da vi var ude... det blev først rigtig tydligt da vi kom ind og hun lige lå lidt... men en pause med leg bliver der under alle omstændigheder....

• #11   12. dec 2007 Hvis det er en pludseligt opstået skade, skal der koldt på MED det samme. Hvis man ikke når det, skal der varme på. Men du VED jo ikke om det er i hoften hun har ondt, så det er lidt svært:-))

• #12   12. dec 2007 Hvad er hendes HD status??

• #13   12. dec 2007 ja det er nemlig ikke helt til at vide... men jeg må vel se hvordan hun har det i morgen tidlig når jeg står op og så må vel til dr.dyr igen hvis det er helt galt... jeg bliver i hvert fald nødt til at gå i seng nu for mit vækkeur ringer kl 5 i morgen tidligt... tak for rådene... smiley

janne - jeg skal nok lige holde dig underrettet.. smiley

• #14   12. dec 2007 B-C så det er en mildgrad... det skal dog siges at det var et gæt fra min dyrlæge... men en mild grad...

• #15   12. dec 2007 Har du ikke fået hende fotograferet, da??
    Fodrer du så med noget specielt eller giver tilskud?? Svømmer med hende?? :-))

• #16   12. dec 2007 Sidsel, hvis hun har B, så har hun jo ikek HD? Så tror jeg næsten ikke, at det er pga HD, at hun halter nu. hun har nok, som de andre skriver vredet om. Men om ikke andet kan dyrlægen i hvert fald lokalisere stedet.

God bedring med vovsen

• #17   13. dec 2007 Sidsel
    Det kunne godtlyde som om det måske er hendes korsbånd som er røget (det har vores den ene prøvet) så jeg ville ikke vente for længe med at få hende tjekket hos dyrlægen for det er meget smertefuldt for hende hvis det feks er det....eller måske menisken. Hvis ikke hun støtter på det i morgen tyder det da i hvert fald på at der er en skade, og jeg vilsom andre sige at hvis hun har b har hun jo ikke HD.
    God bedring med hende

Kommentér på:
støtter næsten ikke..

Annonce