{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

Vokseværk hos Grand-danois {{forumTopicSubject}}

Ja nu jeg har meldt mig på HG vil jeg lige spørge angående vokseværk hos Grand-danois.
Min tæve på næsten 10 mdr. er begyndt at trække lidt på venstre bagben. Hun støtter heller ikke på det når hun står stille. Hviler nærmest benet. Jeg har rørt hende stort set over det hele og masseret hende både langs rygraden og på bagbenet. Hun giver ikke en lyd fra sig, så det med smerter syntes jeg ikke lige der er. I hvertfald ingen synlig tegn hos hunden. Jeg holder hende selvfølgelig i ro og har sat hende ned i foder.
Gode råd modtages gerne.
PS: Har snakket med dyrelægen og besøger denne i næste uge.
Hilsen Lene og Athena

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vokseværk hos Grand-danois
  • #1   29. apr 2006 hej prøv om du kan skrive med reese hun ved meget om racen.

• #2   29. apr 2006 Lene: Hunden kan godt have ondt selvom den ikke reagere på det. Vi prøvede det selv med vores GD... flere dyrelæger sagde det bare var vokseværk, men efter røngtenbillederne, sagde den HD...
    Skynd dig til dyrlægen, det ville jeg gøre...

• #3   29. apr 2006 hejsa fin fin pige du der har fået....
    jeg ville også snakke med min dyrlæge.

Lykke

• #4   29. apr 2006 Tak for jeres svar.
    Yep jeg snakker med Reese, ser hende en gang imellem til ringtræning og på udstillinger. Det var forøvrigt hende der opfodrede mig til at oprette hund herinde.
    Skal også til dyrelægen næste uge.

Hej fra Lene

• #5   29. apr 2006 Hej Reese

Jeg har ikke meldt til i Hillerød, Athena trænger lige til en pause syntes jeg. Men har idag besluttet at være med på en kigger. Jeg skal til konfirmation om lørdagen så det var s.. meget heldigt jeg ikke meldte til.
    Har til gengæld meldt til i Brøndby alle 4 dage.
    Så må vi se, men jeg besøger dyrelægen i næste uge.

Hej fra Lene

• #6   29. apr 2006 Meget smuk GD...Battie havde lidt på et tidspunkt, men han blev også varm i leddene..Så skiftede vi foder til Olivers og han er vokset fint og harmonisk siden..Før brugte vi royal canin og eukunuba i de rette mængder og det rette slags og alligevel voksede han for hurtigt! Vi strøg til dyrlægen med det samme, men det skriver du jo også, at du vil gøre..Held og lykke med vokseriet..Wruf fr Battie.

Kommentér på:
Vokseværk hos Grand-danois

Annonce